Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Huey pro. Inga installationer kvar (3 st)

Produkter
(logga in för att koppla)

beaivi

Aktiv medlem
Hej jag har ominstallerat huey pro tre gånger och
det är det antal instalationer som licensen
tillåter. Är det någon som har en lösning på
problemet?

Nix
Det är just det jag har gjort... var tvungen att installera om allt efter en datakrasch.

Prova ring/maila supporten. Jag skulle tro att de har med något sådant för att du inte skall fixa till alla dina kompisars datorer på en sensor. Men om man ringer in och säger som det är så kanske det hjälper en.

Prova ring/maila supporten. Jag skulle tro att de har med något sådant för att du inte skall fixa till alla dina kompisars datorer på en sensor. Men om man ringer in och säger som det är så kanske det hjälper en.

Jag har också en Huey pro, men har bara installerat programmet en gång.
Det är ju en dålig lösning på ett problem de har hittat på.
Bättre att man med vissa mellanrum måste se till att ha kalibratorn inkopplad, det har man ju ändå alltid. men supporten kan säkert lösa problemet.

Trist att dra upp en gammal tråd, men jag undrar om det löste sig när du kontaktade supporten?
Jag formaterar om min dator relativt ofta för att hålla den snabb och fräsch och inte fan tänker jag köpa nya kalibreringsutrustning efter tre omformateringar.. Helt stört ju att dom har en sådan gräns.
Dessutom vill jag kunna kalibrera både laptop och stationär dator, stödjer "licensen" det?

I annat fall går Huey bort direkt.

Någon som vet hur det är med Spyder3 Pro? Får man installera det hur många gånger som helst??

Hei.
Ikke er gamle tråder triste, Det er hipt, retro og hva heter det... vintage.
Hva jeg husker så gikk jeg bare på hjemmesiden deres og der fans programmet.
Bare å ladde ned. Helt lagligt.
Lykke til (Jeg har altid problemer med sånt der- er vel vintage selv)

ANNONS
Götaplatsens Foto