Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Huey pro. Inga installationer kvar (3 st)
- Trådstartare beaivi
- Start datum
Tomas Töråsen
Aktiv medlem
Låter helt sjukt men inte förvånande. Om du installerar om windows först då?
MagnusKlingenberg
Aktiv medlem
Prova ring/maila supporten. Jag skulle tro att de har med något sådant för att du inte skall fixa till alla dina kompisars datorer på en sensor. Men om man ringer in och säger som det är så kanske det hjälper en.
MaagnusJ
Aktiv medlem
Prova ring/maila supporten. Jag skulle tro att de har med något sådant för att du inte skall fixa till alla dina kompisars datorer på en sensor. Men om man ringer in och säger som det är så kanske det hjälper en.
Jag har också en Huey pro, men har bara installerat programmet en gång.
Det är ju en dålig lösning på ett problem de har hittat på.
Bättre att man med vissa mellanrum måste se till att ha kalibratorn inkopplad, det har man ju ändå alltid. men supporten kan säkert lösa problemet.
widdde
Medlem
Trist att dra upp en gammal tråd, men jag undrar om det löste sig när du kontaktade supporten?
Jag formaterar om min dator relativt ofta för att hålla den snabb och fräsch och inte fan tänker jag köpa nya kalibreringsutrustning efter tre omformateringar.. Helt stört ju att dom har en sådan gräns.
Dessutom vill jag kunna kalibrera både laptop och stationär dator, stödjer "licensen" det?
I annat fall går Huey bort direkt.
Någon som vet hur det är med Spyder3 Pro? Får man installera det hur många gånger som helst??
Jag formaterar om min dator relativt ofta för att hålla den snabb och fräsch och inte fan tänker jag köpa nya kalibreringsutrustning efter tre omformateringar.. Helt stört ju att dom har en sådan gräns.
Dessutom vill jag kunna kalibrera både laptop och stationär dator, stödjer "licensen" det?
I annat fall går Huey bort direkt.
Någon som vet hur det är med Spyder3 Pro? Får man installera det hur många gånger som helst??