Annons

Hur är din Canon Pixma Pro-200?

Produkter
(logga in för att koppla)

danielll

Aktiv medlem
Är det någon som har en Canon Pixma Pro-200 och kan ge lite feedback på hur den presterar?
Jag har en äldre Epson R3000 som jag tänkt byta ut då den inte är helt 100 längre.

Jag skriver inte ut dagligdags, men tycker det är skönt att ha en vettig fotoskrivare hemma.

Mvh
Daniel
 

MasHarry

Medlem
Är det någon som har en Canon Pixma Pro-200 och kan ge lite feedback på hur den presterar?
Jag har en äldre Epson R3000 som jag tänkt byta ut då den inte är helt 100 längre.

Jag skriver inte ut dagligdags, men tycker det är skönt att ha en vettig fotoskrivare hemma.

Mvh
Daniel

Pigment vs dye ink.

Hej alla erfarna printers. Jag står i begrepp att skaffa mig en ny A3+ skrivare. Väljer mellan Canon pixma pro 200 alt. Image Prograf Pro 300. Förstnämnda torde vara lik den gamla 100+ och den senare lik 10+ modellerna. Erfarenhet hittills är från dye ink skrivare. Har aldrig fått någon av mina två skrivare att torka, trots 6 – 12 månaders vila. Frågan är om jag haft tur el. om det är skillnad mellan pigment och dye ink när det gäller risk för torkning i skrivarhuvuden.
 
ANNONS