Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
hur beställa från mediacheckpoint.de?
- Trådstartare callekula
- Start datum
Zoso
Aktiv medlem
Nej inte från Mediacheckpoint, men väl från AC-Foto http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php?new_sprache=eng
Hos dem kan du också välja att betala vid postförskott/dörr.
Väldigt bra sida med bra suport och som visar lagerhållning.
Kent.
Hos dem kan du också välja att betala vid postförskott/dörr.
Väldigt bra sida med bra suport och som visar lagerhållning.
Kent.
Peter.H
Aktiv medlem
calle,
Som betalning kan man välja s.k C.O.D = Cash On Delivery. Då betalar du kontant vid dörren när UPS kommer med grejerna (dom ringer innan dom kommer).
Mediacheckpoint är jätteseriösa, så det behöver du inte oroa dig för. Jag har själv beställt andra saker av dom vid ett flertal tillfällen, och det fungerar klockrent varenda gång. Om du dessutom betalar med s.k C.O.D, så slipper du ligga ute, samt vara orolig för att du inte får grejer, eller bli snuvad på pengar, trots att du betalt.
Som betalning kan man välja s.k C.O.D = Cash On Delivery. Då betalar du kontant vid dörren när UPS kommer med grejerna (dom ringer innan dom kommer).
Mediacheckpoint är jätteseriösa, så det behöver du inte oroa dig för. Jag har själv beställt andra saker av dom vid ett flertal tillfällen, och det fungerar klockrent varenda gång. Om du dessutom betalar med s.k C.O.D, så slipper du ligga ute, samt vara orolig för att du inte får grejer, eller bli snuvad på pengar, trots att du betalt.
bri99dh1
Medlem
När man beställt från MediaCheckpoint, får man någon form av bekräftelse på beställningen utöver den på själva hemsidan, t.ex. mail, när de effektuerat ordern?
Får jag i en spdan bekräftelse också reda på mitt kollinummer så att jag kan spåra och se beräknad leveranstid?
Kan vara kul att se om beställningen hinner komma innan man drar på semester...
/ David
Får jag i en spdan bekräftelse också reda på mitt kollinummer så att jag kan spåra och se beräknad leveranstid?
Kan vara kul att se om beställningen hinner komma innan man drar på semester...
/ David
RickardForsberg
Avslutat medlemskap
VISA
Jag beställde som vanligt med mitt visakort bara, dom ville dock ha en kopia på mitt körkort, men sen kom grejerna snabbt, och framförallt billigt! Lycka till!
Jag beställde som vanligt med mitt visakort bara, dom ville dock ha en kopia på mitt körkort, men sen kom grejerna snabbt, och framförallt billigt! Lycka till!
Peter.H
Aktiv medlem
Om man beställer med s.k C.O.D (Cash On Delivery), så får man 2 bekräftelser. 1 från MCP och 1 från UPS, där beräknad leveransdag står. Man får också ett s.k "tracking-nummer", så man kan se vart leveransen befinner sig. Jag rekomenderar inte att man tar någon längre semester i samband med beställning. Hux Flux står UPS utanför dörren. Ibland ringer dom innan, men inte alltid.
När man beställer C.O.D, så behöver man inte skicka kopior på körkort eller liknande - enbart kortkunder som behöver göra detta.
När man beställer C.O.D, så behöver man inte skicka kopior på körkort eller liknande - enbart kortkunder som behöver göra detta.