red-top
Aktiv medlem
Säker..? IOFS funkar många 'PC-grejer' på Mac, även om det inte uppges, eftersom tillverkare/ÅF 'inte har testat' och vill inte lova nåt...Thunderbird skrev:
Näppeligen
/ E
_/h.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Säker..? IOFS funkar många 'PC-grejer' på Mac, även om det inte uppges, eftersom tillverkare/ÅF 'inte har testat' och vill inte lova nåt...Thunderbird skrev:
Näppeligen
/ E
Jo, enligt Samsung: 'Specifikationer' men inte enligt 'Produktblad' - får ringa Supporten och fråga, om dom nu begriper vad man menar..?boxen skrev:
Hej
Kollade lite på pricerunner och samsungs hemsida. Tydligen så kan man köpa till USB-kabel för att koppla till datorn.
// Tobbe
red-top skrev:
Jo, enligt Samsung: 'Specifikationer' men inte enligt 'Produktblad' - får ringa Supporten och fråga, om dom nu begriper vad man menar..?
Pricerunner..?
Undrar bara var kabeln ska in - i laddningsingången, månntro..?
_/h.
Sans skrev:
Jag har samma funderingar när det gäller min mobil som nu är helt full, och jag har inte ens bluetooth att ta till så det enda som återstår skulle väl vara att på något sätt maila bilderna eller föra över dem till min domän (ftp?) - för det borde väl gå och jag vet inte hur och var jag ska lägga in uppgifter så jag kan skicka över bilderna heller. Jag har bara ett ställe på mobilen för laddningssladden.
Mystiken tätnar - envis som jag är, måste detta redas ut:boxen skrev:
Kolla under "DATA" på den här länken:
http://www.samsung.com/se/products/mobil_old/mobil_old/mobiltelefon/sgh_x640.asp?page=Specifications
Där står det att man kan koppla en seriell-datakabel som är extra tillbehör.
Om du har en ny dator så kolla så att den har en seriell-ingång (min hade inte det upptäckte jag).
Finns "seriell till USB - adapter" att köpa annars, men det är inte billigt.
Bättre att lägga pengarna på en ny telefon.
// Tobbe
Tack!red-top skrev:
Susanne - grattis! - - -
Jo, men även "galna råd" kan ju inspirera till vidare utforskande av ämnet så att man hittar just det man själv behöver! Det heter ju att "alla råd är ju bra, utom de dåliga" och det sägs ju ingenting om "galna råd" så det är väl bara att fortsätta! ;o)red-top skrev:
- - - reservation för galna råd. ;=) DS