Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur funkar det?
- Trådstartare MooDHooDs
- Start datum
Don Ricardo
Aktiv medlem
Hur menar du, tänkte du på fotopromenaderna som brukar påanonseras här?
Det är inget konstigt, man träffas på ett bestämt ställe, sen går man åt något håll(om man inte bestämt något speciellt mål).
Plåta en massa, snacka lite under tiden, ta en fika osv...
Det är inget konstigt, man träffas på ett bestämt ställe, sen går man åt något håll(om man inte bestämt något speciellt mål).
Plåta en massa, snacka lite under tiden, ta en fika osv...
mikaelsvensson
Aktiv medlem
När det gäller åldersspridning så vet jag inte om jag är rätt man att svara eftersom jag bara varit med på två-tre sådana här promenader, men men...
Trots att det inte brukar vara så många på varje promenad, kanske fem personer plus/minus två, så tror jag att tyngdpunkten oftast ligger på personer mellan 30 och 40 år. Eller om jag säger så här: jag är 25 och de gånger jag hängt med har jag alltid varit bland de yngsta, men det har inte varit något problem. Alla vet att fotokunskap och bildkvalitet inte har med ålder (eller kameramodell!) att göra.
Trots att det inte brukar vara så många på varje promenad, kanske fem personer plus/minus två, så tror jag att tyngdpunkten oftast ligger på personer mellan 30 och 40 år. Eller om jag säger så här: jag är 25 och de gånger jag hängt med har jag alltid varit bland de yngsta, men det har inte varit något problem. Alla vet att fotokunskap och bildkvalitet inte har med ålder (eller kameramodell!) att göra.