Annons

Hur ofta är du inne på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hur ofta är du inne på fotosidan?

  • Ganska sällan

    Röster: 194 6.8%
  • Någon gång i veckan

    Röster: 702 24.5%
  • Varje dag

    Röster: 873 30.4%
  • Flera ggr om dagen

    Röster: 763 26.6%
  • I princip hela tiden

    Röster: 108 3.8%
  • Fast i träsket

    Röster: 228 7.9%

  • Totala väljare
    2,868

sjastad

Ny medlem
Borde oftare

Borde vara här lite oftare än jag är. Finns mycket här att lära, se och diskutera.
 

Kee

Medlem
Tycker att sidan är bra och intressant på alla vis. Man kan lära sig mycket om man bara lägger manken till. Problemet för mig är att jag är van vid mindre "communitys" och besöker inte sidan så ofta med resonemanget "jag hänger ändå inte med". Hänger man med, så finns där en större lust att besöka sidan ofta, men förr eller senare växer väl sig communityt så stort att det inte går att hänga med om man inte är "fast i träsket" eller dylikt.

/Kee (fast i träsket på annat community)
 

macuser

Avslutat medlemskap
Några gånger i veckan, har bara vanligt modem...
Hade jag haft adsl eller liknande hade jag haft fotosidan.se som "hemsida".

/nybliven medlem.
 

Holtin

Aktiv medlem
Flera ggr varje dag, sitter alltid och hoppas på att finna en intressant forumtråd att haka på.....

Tycker mig finna ett mönster, hos mig själv, ju längre medlemskapet lider desto mer tid ägnas åt forum istället för att titta på bilder. Lägger knappt upp bilder ens.....

Tycker dessutom att pajkastningen minskat lite i omfattning den sista tiden, ett gott tecken !

// A
 

Pelle9

Medlem
Svarsalternativen glappar mellan flera ggr i veckan och sällan.
Är periodisk. Kan ibland få vänta in tillåtelse att ladda upp nya bilder per period och är ibland inte inne på länge. Har då ofta mycket jobb att göra.
PS. Inte konstigt att telia bredband gör reklam för brun-utan-sol kräm för alla träskfolk som bor framför apparaterna.
 

Bjoernowitsch

Avslutat medlemskap
Just nu är jag inne på sidan flera gånger, men det är för att jag håller utkik efter någon ny kamera som ersättning för mina gamla som är så behäftade med fel, att det inte lönar sig att reparera dem. Jag har fått napp på minst en av samma fabrikat som mina gamla kameror, därför att jag har objektiv och andra tillbehör som är fullt fungerande efter mer än 20 år.
 

Fruckan

Aktiv medlem
Hmm ja det är ju här man hittar inspiration. Hade jag inte hittat denna sida så hade jag garanterat bara haft 2000 festkort på kassa motiv i datan ;)
 

kiora

Aktiv medlem
i princip hela tiden. jag har alldeles för mycket fritid (arbetslös).

kan inte slita mig. finns ju alltid ngt att läsa/kolla på etc.

tyvärr så går det ut över sambon ;)
 

lynxx

Avslutat medlemskap
Jag var tidigare inne varje dag men efter en period med datastrul (avvänjningskur) så är jag numera bara inne ibland.
 

aceeo

Aktiv medlem
Ofta flera gånger dagligen, men ibland kan det gå säkert en hel dag emellan inloggningarna

// Anders
 

Boop

Aktiv medlem
Det är bara att erkänna...man är tokfast på sidan...! Träsk har ju den egenskapen att de är svåra att ta sig ur med, så man lär väl sitta här!
//
Elisabeth
 

KGS

Aktiv medlem
Har lyckats få loss en fot ur träsket efter långt träskande. Bantat ner tiden på fotosidan rejält, läser bara en, nåja, två, fototidningar o ägnar en del av den lediga tiden till att FOTA!! *s*
 

sagan

Avslutat medlemskap
Jag har ägnat väldigt mycket tid till en annan (för mig) stor hobby de senaste månaderna, fast det kanske inte märkts :D
 
ANNONS