Annons

Hur ofta är du inne på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hur ofta är du inne på fotosidan?

  • Ganska sällan

    Röster: 194 6.8%
  • Någon gång i veckan

    Röster: 702 24.5%
  • Varje dag

    Röster: 873 30.4%
  • Flera ggr om dagen

    Röster: 763 26.6%
  • I princip hela tiden

    Röster: 108 3.8%
  • Fast i träsket

    Röster: 228 7.9%

  • Totala väljare
    2,868

lorentzdotter

Aktiv medlem
Jag försöker hålla mig till att gå in en gång om dagen men det är svårt att "hålla igen". Eftersom jag är nybörjare med digitalt har jag så mycket att lära av alla de kunskaper som förmedlas. Jag brukar skriva ut för eget bruk.Sedan jag i år började öppna Fotosidan har det blivit ett levnadssätt för mig. Jag har precis sagt till livskamraten min, att jag känner mig så glad inombords när jag får se så mycket bra bilder.
 

avslutat

Aktiv medlem
Jag är här inne sjukt ofta i perioder. Jag är periodvis även inne på 99mac.se, utsidan.se, fiskesnack.com och andra forum. En gång fick jag rådet av en moderator att "gå ut i luften lite"! =/

MVH

Johnnie
 

Albwah

Aktiv medlem
Jag är väll fast i träsket eller något åt det hållet :D I stort sett alltid när jag sitter vid datan har jag minst ett Fotosidan fönster igång ;)
 

drejjan

Aktiv medlem
Fast i träsket

Jag är ute varenda dag. Set första jag gör när jag vaknar (via mobilen när jag fortfarande ligger i sängen), när jag kmr till kontoret, minst en gång i timmen under hela dan och i princip hela tiden på mobilen när jag kommit hem. Slutar med att jag tar en timme eller något (ibland längre, ibland kortare) i sängen när jag ska sova. Så på er fråga: helt och hållet nere i träsket :)
 

Candersson

Aktiv medlem
Det blir väldigt ofta mest kvällar men ibland även mitt på dagen... Skrämmande egentligen...


Detta är en gammal tråd. Ni kanske skulle starta en ny för att se hur användandet ser ut idag?
 
ANNONS