Annons

Hur ofta är du inne på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hur ofta är du inne på fotosidan?

  • Ganska sällan

    Röster: 194 6.8%
  • Någon gång i veckan

    Röster: 702 24.5%
  • Varje dag

    Röster: 873 30.4%
  • Flera ggr om dagen

    Röster: 763 26.6%
  • I princip hela tiden

    Röster: 108 3.8%
  • Fast i träsket

    Röster: 228 7.9%

  • Totala väljare
    2,868

rideg

Avslutat medlemskap
mazeson skrev:
Skulle tro att det finns en om 20-80 personer klick som är nästan alltid, online, utom mellan 02-08.
Fast om man är borta (läs: frånvarande) sex timmar per dygn så tillhör man inte träskfolket. Äkta träskfolk lämnar aldrig sin post...
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag kom just hem från att ha träffat fs-folk och pratat om vårens Ölandsresa - vad gör jag när jag kommer hem? Är jag träskfolk?!?!
 
Fler gånger om dagen. Som nybörjare går jag in flera gånger om dagen för att försöka studera andras bilder samt få inspriation. Har inte hittat min nisch än...
Jag kommenterar gärna nya bilder glatt även om jag inte får några själv.
 

bjanha

Aktiv medlem
Jag erkänner nu som ett sätt att kanske ta sig ur beroendet. Jag har förstört både min högra handled (musen) och senare även vänster pekfinger (tangenten F5) efter allt "refreshande" på forumtråd-listan. Är jag ute och fotograferar tänker jag inte längre vad jag själv tycker utan mer hur bilden ska bli bemött i kritikbilder, och som om detta inte vore nog skriver jag ibland fejkade gästboksinlägg i min egen gästbok bara för att få bevakningsmail och en anledning till att få öppna ännu ett IE-fönster innehållande fotosidan. På Elmia var det jag som gick med ett fotosidan-klistermärke i pannan.
*snyft*

:-]
 

forstheim

Aktiv medlem
Jag röstade på alternativet "flera ggr om dagen". 2-5 ggr/dag brukar jag titta in på fotosidan och ofta blir det någon timme varje gång.

Ofta har man hört uttrycket att "vädret är för fint för att sitta inomhus", men som naturfotograf har uttrycket istället kommit att bli: "vädret är för fint för att vara ute".. ;=).
 

i c o n

Avslutat medlemskap
På den gamla goda tiden som sjukskriven så hade jag svarat "fast i träsket". Men nu när man jobbar hela dagarna och har fullt upp hinner man knappt in för en snabbkoll! jag vill också ha ett jobb där man kan gå in på fs ofta om dagarna! :)

Ett tag så tror jag faktiskt att jag var gravt fotosidanberoende, ja, jag nästan levde för fotosidan :) det var svårt att lägga sig och sova på nätterna, för tänk om man missade något?!!! :D
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag har ju förmånen att största delen under dagen sitta och jobba vid datorn, då ligger fotosidan öppen.

Nu har jag just kommit hem till en ledig kväll och kan flika in forumet hela kvällen :) När inte msn eller chatt kräver sitt ;)
 

stuffo

Medlem
stämmer det?

vet att det kanske klassas som affärshemligheter men det skulle vara kul att få veta vad loggarna säger i den här frågan. dels för att se om man hamnar över eller under genomsnittet men framförallt för att se hur väl sådana här webundersökningar stämmer med verkligheten... den här frågan t.ex. borde ju rimligtvis besvaras oftare av just sådana som är inloggade ofta...
mvh/steff
 

andm31

Aktiv medlem
Tja.. åtminstone någon gång per dag... fast oftast betydligt oftare.

Jag har inte så mycket dötid på jobbet så då hinner jag inte surfa runt hit. Fast ibland får man några minuter över då man kan smyga bort till datorn och knappa in www.fotosidan.se *ler*
 

.Z.

Aktiv medlem
Är periodare, under nattskift så blir det mycket om det är lugnt. Synd bara att det blir så lugnt i forumet efter 2...

Annars så kan det faktiskt gå flera dar utan FS ibland för att helt plötsligt bli mycket intensivt under vissa perioder.
 

Walle

Aktiv medlem
Med tanke på att jag sitter och surfar med mobilen så kan man nog anse att jag är ganska fast i fotosidanträsket. :)
 
ANNONS