Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur registrera sin Canon 350D ?

Produkter
(logga in för att koppla)

trifix

Aktiv medlem
Vad gör jag för fel ? Försöker registrera min kamera men får hela tiden detta fel:

1 fel har upptäckts:

Ett problem uppstod med registreringen av följande produkt(er):
Tillverknings- nummer: XXXXXXXXXX - purchase_date

Nån som vet vad det är för fel ? Det är väl det 10 siffriga numret på undersidan av kamerna som man ska ange ?

Hej John!

Ja det är numret på undersidan av kameran, men kolla även tillverkningnumret på kartongen, har för mig att det är numret under streckkoden.
Serienumret på kartongen har ev. några fler siffror före kamerans serienummer om jag inte minns fel. Skriv in numret från kartongen i så fall.

Mvh
Patrik

Jag får samma fel vilka siffror jag än skriver in. Blir inte klok på detta. Verkligen ingen som vet vad det kan vara ?

Skulle ha ringt Canons support idag men jag missade det. Ska ringa i morron och höra.

ps. Inget som vet med säkerhet vilket nummer man ska använda sig av ?

Ok nu är det så här va att jag måste vara en av dummaste på detta forum just nu :)

Har hela tiden skrivit in månad 05 som datum. Sen när är det MAJ nu ???? *suck*

Så nu funkade det utan problem :)

ANNONS
Götaplatsens Foto