Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag vill ha mer från Nikon

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders_Andersson

Aktiv medlem
Nu har Nikon snart uppgraderat allt de har i objektivväg. Nu hoppas jag att konsumenttelen står högst på Nikons dagordning. Ett uppdaterat 300/4 med vr och, jag hoppas, 400/5.6 med vr. Den gamla sega zoomen 80-400 behöver även den spetsas med swm och kanske ändrad utväxling så den får en modern snabb autofokusfunktion.

I annat fall så får även jag titta på Canon, där finns vad jag vill ha. 300/4 med bildstabilisering, ett bra 400/5.6.

Asson skrev:
Nu har Nikon snart uppgraderat allt de har i objektivväg. Nu hoppas jag att konsumenttelen står högst på Nikons dagordning. Ett uppdaterat 300/4 med vr och, jag hoppas, 400/5.6 med vr. Den gamla sega zoomen 80-400 behöver även den spetsas med swm och kanske ändrad utväxling så den får en modern snabb autofokusfunktion.

I annat fall så får även jag titta på Canon, där finns vad jag vill ha. 300/4 med bildstabilisering, ett bra 400/5.6.

Se denna tråd: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=83931

ANNONS
Götaplatsens Foto