Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Köpa 18-200vr eller vänta?
- Trådstartare Larz
- Start datum
perstromgren
Aktiv medlem
Larz skrev:
Det jag funderar på nu är om Nikon kommer att släppa en ny uppdaterad version på objektivet(snart) nu när det funnits ett par åt, vad tror ni?
Vad är det för uppdatering du skulle vilja se?
Per.
Larz
Medlem
Re: Re: Köpa 18-200vr eller vänta?
Jag är väl egentligen inte ute efter ngt specifikt det är mer om det ryktas om någon uppföljare (inom den närmaste tiden) har hört talas om att det ska komma en ny serie VR objektiv.
perstromgren skrev:
Vad är det för uppdatering du skulle vilja se?
Per.
Jag är väl egentligen inte ute efter ngt specifikt det är mer om det ryktas om någon uppföljare (inom den närmaste tiden) har hört talas om att det ska komma en ny serie VR objektiv.
hpz
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Köpa 18-200vr eller vänta?
Finns inga seriösa rykten om en efterföljare till 18-200 VR. Jag har 50 fast 1.4D, fast 85mm 1.8, 18-70 och några gamla amanuella 2.8
r, men vilken använder jag mest till min D300???
18-200 VR. Att den kryper och eventuell vinjettering är inget ju...kolla testet i Digitalfoto, det är någon typ av köpguide version för 99 spänn i butikern,a köpte innan jul...Där är test på 18-200 VR...
Du hittar den för udner 6700 från alla stora, fotokungen, cyberphoto, Scandinavian...
Larz skrev:
Finns inga seriösa rykten om en efterföljare till 18-200 VR. Jag har 50 fast 1.4D, fast 85mm 1.8, 18-70 och några gamla amanuella 2.8
18-200 VR. Att den kryper och eventuell vinjettering är inget ju...kolla testet i Digitalfoto, det är någon typ av köpguide version för 99 spänn i butikern,a köpte innan jul...Där är test på 18-200 VR...
Du hittar den för udner 6700 från alla stora, fotokungen, cyberphoto, Scandinavian...