Annons

Köpråd kameraryggsäck (xxl)

Produkter
(logga in för att koppla)

johanlidman

Aktiv medlem
Jag söker efter råd om en större kameraryggsäck. Det jag vill få plats med är ett Sigma 150-500 med kamera fastmonterad, extra kamerahus och 2-3st objektiv. Finns den någon sådan stor ryggsäck att hitta?, jag vill inte släpa omkring på två väskor i vardera hand längre..
Hälsningar Johan

+1

Är mycket nöjd med min expedition8x. När jag ska plåta sport brukar jag ibland packa i en 1Dm4 med montrat 120-300/2.8 med rättvänt motljusskydd plus lite annat t ex 7D+BG, 70-200/2.8, 24-70/2.8, 16-35/2.8, Speedlite 580EXII+extern batteripack, pocketwizard, 13.3"ultrabook med laddare, kortläsare, monopod mm. Det blir tungt men funkar bra då det är ett ordentligt höftbälte på säcken. 5Dm3'an får jag hänga på axeln.

Bataflae 32 l

Jag har träffat flera som är mycket nöjda med den här:
http://www.guragear.com/bataflae-32l/
Jag kommer att beställa en inom kort!

Jag har haft min i några månader nu och det är utan tvekan en fantastisk ryggsäck. Får ner 2 st fullformatshus, min 500/4 och min 300/2,8 och 70-200/2,8. Samtidigt är den lätt och kan tas med som handbagage på flyget! Bärremmen är bra men inte lika bra som min lowepro protrekker men den är både större och väger mer. Kan rekommenderas.

GuraGear Bataflae

Packade just upp min nya Bataflae 32l och den ser väldigt välgjord ut. Mycket bra fack för resehandlingar och karbinhake att fästa nycklar i. Det fanns en mängd inrtedningsväggar med, så det ska bli kul att pussla ihop en fungerande inredning i helgen.

ANNONS
Götaplatsens Foto