Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpte mig en KM nu!

Produkter
(logga in för att koppla)

Ultura

Aktiv medlem
Hejsan, tänkte ni kunde välkommna mig in i KM gänget :)

Det blev en D7D till slut, jag är kanon nöjd hittils, tyvärr blev det med det billiga objektivet (28-100/3.5-5.6) men fördelen är att jag har extrabatteri från förra kameran då som funkar och att pappas gamla optik (28-85/3.5-4.5 och 70-210/3.5-4.5) dom 2 gamla funkar utmärkt och kommer nog användas mer än kitoptiken.

//Viktor Starkman

Ultura skrev:
Hejsan, tänkte ni kunde välkommna mig in i KM gänget :)

Det blev en D7D till slut, jag är kanon nöjd hittils, tyvärr blev det med det billiga objektivet (28-100/3.5-5.6) men fördelen är att jag har extrabatteri från förra kameran då som funkar och att pappas gamla optik (28-85/3.5-4.5 och 70-210/3.5-4.5) dom 2 gamla funkar utmärkt och kommer nog användas mer än kitoptiken.

//Viktor Starkman

!! GRATTIS !!

Så är det bara 5600HS, lite objektiv, ett par väskor, ett stativ, minneskort, urtankningsenhet.... kvar att köpa.

ANNONS
Götaplatsens Foto