Andyreas
Aktiv medlem
Hej. Snacka om beslutsångest.
Är på jakt efter en bra kameraväska.
Den kommer rymma:
Canon 350D
Sigma 18-50
Canon blixt
Panasonic 250 videokamera
Kommande tele och makroobjektiv
Plus laddare, extra minnen osv.
Reser rätt mkt och tar alltid med mig den bärbara 15,4". Men jag kan inte bestämma mig om jag vill att väskan ska rymma denna oxå. Vad anser ni som har lite erfarenhet? Den ska ju ändå med på resan men kanske inte på alla fototurer när man väl är iväg och reser.
Sen eftersom jag bara vill bära med mig en väska på turerna så måste den rymma ett fack för övriga tillbehör, typ vattenflaska, cyklop, badshorts eller vad de nu kan vara.
Har tittat lite på Lowepro Computrekker men är den inte lite väl stor?
Skulle varit väldigt tacksam för lite tips och allmänna reflektioner på mina frågor.
Är på jakt efter en bra kameraväska.
Den kommer rymma:
Canon 350D
Sigma 18-50
Canon blixt
Panasonic 250 videokamera
Kommande tele och makroobjektiv
Plus laddare, extra minnen osv.
Reser rätt mkt och tar alltid med mig den bärbara 15,4". Men jag kan inte bestämma mig om jag vill att väskan ska rymma denna oxå. Vad anser ni som har lite erfarenhet? Den ska ju ändå med på resan men kanske inte på alla fototurer när man väl är iväg och reser.
Sen eftersom jag bara vill bära med mig en väska på turerna så måste den rymma ett fack för övriga tillbehör, typ vattenflaska, cyklop, badshorts eller vad de nu kan vara.
Har tittat lite på Lowepro Computrekker men är den inte lite väl stor?
Skulle varit väldigt tacksam för lite tips och allmänna reflektioner på mina frågor.