Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kan inte svara på kommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

nifo

Avslutat medlemskap
Hej! Kan från och till inte besvara kommenterer på mina bilder. När jag klickar "besvara" kommer jag bara högst upp på sidan. Väl där försöker jag fylla i fältet (som egentligen blir "fel fält" då det är där man skriver till mig/fotografen). Testat både i Firefox och Safari - men nu verkar inget fungera. Vet att det fungerar ibland, men ser inte någon tydlig koppling i när det funkar och ej...

Något som ni haft problem med?

/Fredrik

Hej! Kan från och till inte besvara kommenterer på mina bilder. När jag klickar "besvara" kommer jag bara högst upp på sidan. Väl där försöker jag fylla i fältet (som egentligen blir "fel fält" då det är där man skriver till mig/fotografen). Testat både i Firefox och Safari - men nu verkar inget fungera. Vet att det fungerar ibland, men ser inte någon tydlig koppling i när det funkar och ej...

Något som ni haft problem med?

/Fredrik

Ja, jag har samma problem allt som oftast. Jag tror det har med min attityd att göra, så att jag ska hålla tyst ibland.
Om jag sedan väntar till ett senare tillfälle eller nästa dag så brukar det försvinna! ;-)

Annars vet jag inte vad det kan bero på.... ;-)

Men Jenny då... *skratt*

Någon annan som ser det hela på något annat sätt? *s*

/Fredrik

ANNONS
Götaplatsens Foto