Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Kan ngn hjälpa mig ? Jag sitter fast

Produkter
(logga in för att koppla)

massemus

Avslutat medlemskap
Skulle vilja ha lite hjälp med denna bild !
Svärfar är visserligen lik "Chuck Norris " men skulle vilja ha lite " gnista i bilden "
Några förslag, och berätta gärna hur. Har redan på börjat med olika lager, men sitter som sagt fast....
Mvh Magnus Andersson

Jag mailar er gärna bilden, för har ingenstans att lägga upp bilden med fin kvalite !

Bilagor

• fotosidan_help.jpg
    fotosidan_help.jpg
    41.4 KB · Visningar: 605
Nu har bilden kommit igenom. Mailboxen som jag har hos chello rymmer bara 10MB så jag får rensa den ganska ofta. Och den gillar absolut inte stora filer, fast jag lurar den ändå då och då.
Vad har du för planer med bilden senare, det vore kul och veta?

Trevlig fortsättning!
Bernt

Planer !

Med bilden tänkte jag rama in ihop med två andra, de andra ska se liknande ut! Som jag förhoppningsvis lär mig hur man gör ! Tre bilder efter varandra helt enkelt! I en ram tillverkat av ek .

Jag gillar stilen liknande " barbie " . Har som sagt pillat med bilden en hel del, genom lager. Men får ingen konst över det hela ..

Ha det så trevligt resten utav året /Magnus

ANNONS
Götaplatsens Foto