Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)

Jeppe

Aktiv medlem
För några år sedan fick jag en galen idé om att skicka runt en liten maskot till alla medlemmar som ville vara med. Det hela gick ut på att ta en bild som speglade sin fotostil, där maskoten var en del av bilden.

Nu har jag fått förfrågningar om att skicka ut han igen. Efter förra resan så var det en del strul, så därför vill jag rita upp lite riktlinjer här.

- Anmäl dig bara om du kan avvara 30 kr i porto.
- Varje deltagare har max tre dagar på sig att ta emot, ta en bild och skicka vidare till nästa på listan.
- Bilden skickas sedan till mig, färdig att läggas upp enligt FS uppladdningsregler, tillsammans med en beskrivande text

Ni kan se hans tidigare resa här:
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=17782

Anmäl er på karlsson@ekvallphoto.se?subject=Sverigeresan

Ange Namn, Adress och telefonnummer. Så gör jag en deltagarlista och fixar logistiken.
 

magnus67

Aktiv medlem
Karlsson var hos mig förra resan. Och vi hade trevligt ihop, så han är välkommen igen.

Jag anmäler mig härmed!
 

Jeppe

Aktiv medlem
Med Simon är vi 20 anmälda. Jag sätter stopp där och sammanställer,

Simon, jag har inte fått något mail från dig?
 

camag

Aktiv medlem
Ååååh... vad synd, jag missade den här nya tråden!
Jag ville ju vara med. Det var ju därför jag tog upp den görgamla tråden på nytt.
Hojta om det blir en plats till mig - eller - står jag redan med?

/Catarina
 

Fotomickan

Aktiv medlem
Vad är nästa steg? Anmälde mig via mail för ett bra tag sedan, men har inte hört något - har jag missat något?
/M
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Samma här.. jag anmälde mig också direkt via mail om än ett något förvirrat sådant :)

Så lite nyfiken vad som händer
 

avslutad120828

Avslutat medlemskap
Jag anmälde mig rätt tidigt och fick iväg ett mail till dig Jesper med adress osv. men ett par dagar senare dog min mailserver/webhotellet strejkade och har därför haft problem med att få igång det. Alla mail som folk försökt skicka under tiden har helt enkelt försvunnit.

Sen en vecka tillbaka är det dock fixat och fungerar nu som vanligt igen! Hör gärna av dig igen om du försökt kontakta mig så ber jag om ursäkt för strulet.
 

Jeppe

Aktiv medlem
Har haft en sjukt körig vecka på jobbet med kundbesök. Jag håller på att fixa etiketter och sådant. Så jag skickar han till Carina på mån/tis. Sen ska det flyta på.

jonas - Nej, jag har inget mail från dig?

Övriga är klara. Ber om ursäkt för dröjsmålet.
 
ANNONS