Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)

hostklint

Aktiv medlem
Det gällde att vara koncentrerad så man inte filmade fel gubbe, (han som sov).
Men det fixade jag, jag är ju världens bästa tv-makare.
 

Bilagor

hostklint

Aktiv medlem
Det var presskonferens sen.
Då krävde jag att dom skulle bestämma att propellerservice ska vara gratis...

iallafall om man heter Karlsson ....

Och är värdens bästa Karlsson!
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Då lär Karlsson snart vara på G ner till Göteborg snart förstår jag..

Då väntar jag med att fira innan Karlsson kommit hit, så kan han få vara med och smälla champagnekorkar och smörja kråset
 

hostklint

Aktiv medlem
Gersemi skrev:
Då lär Karlsson snart vara på G ner till Göteborg snart förstår jag..

Då väntar jag med att fira innan Karlsson kommit hit, så kan han få vara med och smälla champagnekorkar och smörja kråset
Jag har pratat med Karlsson och ska köpa biljett till Jiffy-expressen imorgon.
Han är lite sugen på att resa vidare nu.
 

Nikonetha

Aktiv medlem
hostklint skrev:
Jag har pratat med Karlsson och ska köpa biljett till Jiffy-expressen imorgon.
Han är lite sugen på att resa vidare nu.
Hälsa Karlsson att han inte glömmer att ta på feststassen då.. för här skall det bli fest nämligen :)
 

Fotomickan

Aktiv medlem
Man blir nästan lite avis på Karlsson, skulle vilja göra hans resa jag också :)
Kanske en idé för kommande år, men det blir ju en fasligt stor jiffypåse förstås...
/M
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Halloj!

Karlsson, calling.. nu har jag hamnat i Göteborg och var lite fiffig faktiskt för fanns två ställen dit jag ta mig för att bli upphämtad, dels en taskig bensinstation och dels en ganska flashig mataffär mittemot Liseberg, så självklart valde jag det sistnämnda stället och lurade chaufför.. hi, hi.. hon åkte till det andra ställen, men tillslut så hittade vi varann iallafall..

Jag hade ju naturligtvis sett fram mot ett Lisebergsbesök och blev skitglad när hon öppnade påsen och jagkunde hoppa upp, alldeles utanför
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Men hallå kom och hjälp alltså, min chaufför och värdinna här i Götet hon blåste mig totalt..

slängde in mig i bilen, men he, he.. hon glömde att sätta på mig säkerhetsbältet så jag busade lite med henne och hoppade upp på instrumentbrädan för att kolla in stan lite
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Det var ju bara det att hon fepplade så med växelspaken så jag världens bästa Karlsson fick naturligtvis rycka in och hjälpa henne lite
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Sen så körde vi en stund och jag tyckte tom och jag kände igen mig lite, vi for ut på landet och kändes precis som jag åkt här förut.. kan det ha varit med den där kufen som blev jagad av en helikopter kanske..

Iallafall så kom vi upp på landet och jag blev överfallen av något långhårigt och trassligt,
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Hon hette visst Tissla, och finns tydligen med på bild redan här på Fotosidan.. fast inte så klart på så många bilder som jag gör.. men vadå.. är man världens bästa Karlsson så är man ju
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
innan min chaufför och jag skulle åka hem, så smet jag iväg lite och tänkte titta på blommorna, men fastnade bara bland en massa maskrosbollar.. attsjo, jäklar vad jag började nysa..

Tja, det här är vad som hänt hittils här i Göteborg.. trodde väl det skulle bli lite häftigare så här min första kväll i Götet, man har ju hört om Avenyn och Liseberg som sagt, och roliga utserveringar.. men icke.. blev till att åka ut på landet ju.. och imorgon skall jag tydligen bli tvungen att följa med till jobbet och styra upp lite.. men vadå, som sagt, är man världens bästa Karlsson så fixar man ju det lätt som en plätt
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Jag vill bara vinka och säga godnatt till mina kompisar.. hmm, och jag tvingas sova med en björn inatt.. men den här värdinnan verkar ha lite björndille har jag märkt.
 

Bilagor

camag

Aktiv medlem
Härligt för Karlsson att vara tillbaka i Göteborgstrakten igen. Jag tyckte att han verkade trivas bra här :)

/Catarina
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Karlsson här, trött och slutkörd, hjälp vilken hektisk dag det har varit.. Upp i ottan och iväg med chauffören till jobbet redan vid halv sju.. hmm.. världens bästa Karlsson är morrontrött.. men det blev full rulle direkt. Nån saknades på lagret så naturligtvis rykte jag in och körde truck en stund
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
hmm, sedan smet min kompis ut en stund och tvingade mig att registrera en massa konstiga papper så var ju bara att ta kaffekoppen och göra nytta
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
men hi, hi.. jag passade på att visa mina nya kompisar allt jag varit med om när min rumskompis var ute.. vadå, klart världens bästa Karlsson kan smygsurfa på arbetstid
 

Bilagor

ANNONS