Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)

Nikonetha

Aktiv medlem
och så fick jag heja på min namne också.. men inte sjutton är han världens bästa Karlsson.. han är ju bara en björn-karlsson
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Det viskas om lite fest och go mat imorgon så jag blev ivägskickad till affären också för att handla lite.. så vad säger ni.. klart världens bästa Karlsson skall kunna snickra ihop en smaskig middag av vad som finns i dom här påsarna
 

Bilagor

Muzze

Aktiv medlem
Vilker stört rolig tråd! Störtskön grej!!
Nästa gång det beger sig vill jag vara med!
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Titta vilken godsaker jag lagade till häromkvällen som vi smaskade och åt..

och nu strax så hoppas jag ner i Jiffypåsen igen och åker vidare..

hälsar
Världens bästa Karlsson på Taket
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
jag är också lite orolig, jag stoppade honom i en ny fin Jiffypåse, betalade resan och skickade iväg honom redan förra måndagen
 

kreatören

Aktiv medlem
Lite ang Karlsson...
Så här ser ju listan ut och vad jag förstått så var Karlsson sist hos Agnetha. Snart börjar ju semestertider, i varje fall för mig (16 juni). Jag kommer att vara borta till den 4 augusti (7 veckor) och det vore ju tråkigt om han skulle bli liggande hos mig under den tiden utan att något hände...hur löser vi det här. Jag misstänker att det inte bara gäller mig.

1. Catarina M
2. Anders F. E.
3. Johan W.
4. Mikaela W.
5. Tage O.
6. Anna-Lena B.
7. Christer H.
8. Malin T.
9. Agnetha L.
10. Per C.
11. Hans G.
12. Anders B.
13. Bernt C.
14. Björn S.
15. Arne S.
16. Carl F.
17. Magnus K.
18. Johan T.
19. Henrik L.
20. Daniel A.

...hälsar en annan Carlzon.
 

Jeppe

Aktiv medlem
Jag har efterlyst han, polisen lovade att ta tag i det och se om de kunde återfinna han.
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Ett hett tips, Karlsson verkar ha tagit jobb som modell eller nåt.. för jag hitta han på centralen i Stockholm.. eller kan det vara så att han smet ur sin jiffypåse och försökte åka gratis på tåget och nu betalar av biljetten??
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
camag skrev:
MEN... där är han ju!
Hur i herrans namn har detta gått till... vilket mysterium :)
Det tyckte jag också.. och lite renare hade han blivit med.. men det är klart, skall man vara modell så får man kanske tvätta sig lite om näsan innan
 

camag

Aktiv medlem
Hihihihi...
Klart att han tvättat sig innan.
Han har ju varit med om ett och annat som kanske smutsat ned honom en del... typ mitt kattäventyr...
 
ANNONS