Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)

magnus67

Aktiv medlem
Nu har Karlsson varit här sedan i lördags. Han har blivit riktigt fotointresserad efter att ha besökt alla fotografer. Han letade direkt upp en kamera och började testa den. Sen när jag var på väg ut dök han ner i fotoväskan och hängde med.
Idag har jag rättat några matteprov och jag tycker han började lägga näsan för mycket i blöt och störa, så jag har packat ner honom och imorgon skickar jag honom vidare till Johan T.
 

Bilagor

avslutad120828

Avslutat medlemskap
Karlsson anlände igår till Leksand, och besöket finns att läsa om i sin helhet på min blogg! (Bild är på G till Jeppe!)

Spana in http://delay.blogg.se så länge!

Karlsson fortsätter imorgon sin resa ner mot Göteborg där han ska träffa Henrik L!
 

henq

Aktiv medlem
Karlsson har kommit fram och redan varit med på lite fotoaktiviteter här i Göteborg. Direkt när han smög sig ut ur postens gröna påse blev han fotograferade av några lokala paparazzis:
 

Bilagor

henq

Aktiv medlem
Paparazzina hade mest långa objektiv och var inte så farliga, Karlsson hängde med dem efteråt.
Karlssons stora fotointresse är ju numera klarlagt så Karlsson var bl a med på nattfoto:
 

Bilagor

henq

Aktiv medlem
Även en del övergivna ställen hann fotograferas. Tilltalade dock inte Karlsson nåt vidare (oförståeligt om ni frågar mig):
 

Bilagor

henq

Aktiv medlem
Karlsson lämnar Göteborg för Borlänge imorrn! En bild till Jeppe är snart på väg...

Karlsson är välkommen tillbaka på nästa turné!
 

jdandanell

Aktiv medlem
Karlsson ramlade in i Fristad igår, märkbart förvirrad...
Han fick ligga inlåst hela kvällen då jag var på fotouppdrag, stackare
 

jdandanell

Aktiv medlem
Då har Karlsson lämnat Borås/Fristad och jag tycker lite synd om honom. Jag har haft bråda dagar och har inte kunnat ge honom det välkomnandet han har förtjänat. Min son däremot blev helfrälst i honom så det har nog inte varit allt för tråkigt för herr Karlsson.

Nu är han på väg hem till Jesper igen...
 

Jeppe

Aktiv medlem
Nej, det är MITT fel :(

Jag ska sätta mig i kväll och titta genom min inbox, det har varit lite väl mycket de sista månaderna och då blir vissa saker nedprioriterade.

Jag skriver senare i kväll, om jag fattas några bilder.
 

Jeppe

Aktiv medlem
Efter diverse datorproblem, så har tyvärr mina gamla karlsson-mail försvunnit. Jag saknar bilder från följande:

7. Christer H.
10. Per C. -
13. Bernt C.
14. Björn S.
15. Arne S.
16. Carl F.
17. Magnus K.
18. Johan T.
19. Henrik L.
20. Daniel A.

hoppas att ni kan skicka mailet en gång till, så ska jag komplettera resedagboken omgående. Ber om ursäkt för fadäsen.
 
ANNONS