Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)
Idag orkade jag inte gå och kolla posten, jag har varit där och blivit besviken så många gånger nu. I morgon tar jag nya tag, jag lovar.

/Catarina
 
Intressant att höra vilket projekt det är för dig att kolla posten. Själv måste jag ta 20 steg från datorn för att kolla om det droppat in nåt paket i hallen...

Ska bli kul när (om?) Karlsson väl kommer fram!
 
Ja, alla har inte posten rätt in i hallen :)

Fast ibland, till exempel på semestern och så, då är det jättebra att ha box. Det går rätt mycket post i den innan den är full och inga tjuvar kan se att man inte är hemma. Inte på den fulla brevlådan i alla fall.

/Catarina
 
camag skrev:
Näpp, nu kom min man och son, (efter en helt ljuvlig tur med en liten fiskebåt i spegelblank kväll) och det fanns ingen Karlsson i boxen idag heller.

Jag börjar snart gråta här... nu får ni trösta mig allt vad ni orkar ;)

/Catarina
Här kommer en virtuell klapp på axeln. Se så... allt kommer att bli bra!
Men om han inte kommit fram imorgon, börjar det nog bli dags för plan B.
/M
 
Ä N T L I G E N ! ! !

Karlsson är här!
Våren är här!
Allt på samma gång.

Jag hade faktiskt givit upp, det har ni säkert läst mellan och på raderna. Nu är det roligt igen.

Han såg lättad ut över att slippa ur kuvertet!

Jag behåller honom över helgen, det tycker jag att jag kan få... eller?

/Glad Catarina
 
Det tycker jag absolut att kan få!

Nu kan vi andra börja vänta på allvar...! :)

Ta väl hand om honom...!

/H
 
Hasse:
*Jag kan tyvärr inte svara på ditt glada inlägg för jag är ute med kameran i högsta hugg och Karlsson under armen... hihihi...*

/Catarina
 
JAAAAAA!

Karlsson har kommit tillrätta och har kul här på Västkusten!

Hälsa honom från mig.. att nu börjar jag planera för hans nästa tripp åt det här hållet.. fast då lovar jag att han skall få känna på lite häftigt uteliv.. kanske sitta på nån uteservering och dricka cola
 
Trevligt att han hittade fram! Snart får han besöka Uppsala också - jag har lite idéer, men jag vet inte om världen är god nog för dem :)
 
Re: Ä N T L I G E N ! ! !

camag skrev:
Karlsson är här!

Pust... Pappa andas ut...Nu glömmer ni inte att maila mig bild + bildtext va? (det LÄR ju gå snabbare än postverket) ;)

21 personer x 5 dagar = 105 dagar. Får se om han har hittat hem då :)
 
Nädå, ska inte vara sån. Jag hade lite idéer för Karlsson, men överblivna bilder hamnar på min blogg i stället :)
 
Bildbevis!

Jag vet att ni har svårt att tro att det är sant, men här är bildbevis på att Karlsson äntligen nått fram.
 

Bilagor

  • karlsson7233.gif
    karlsson7233.gif
    72.8 KB · Visningar: 638
Japp, han ville vara fin när han skulle fotograferas sa han, så jag fick vattenkamma honom.

Men det försvann strax när vi var ute och vinden rufsade runt i håret på honom.

Nu ser han ut som vanligt igen :)
 
Jo, han ville ha en sådan där snygg frisyr som Elvis har, sa han. Och jag försökte så gott jag kunde... hehe.

Nu skall jag försöka hejda mig med bilder, men det är ju bara sååå kul att han äntligen är här!
 

Bilagor

  • karlsson7231.gif
    karlsson7231.gif
    76.6 KB · Visningar: 625
Re: Re: Ä N T L I G E N ! ! !

Jeppe skrev:
Pust... Pappa andas ut...Nu glömmer ni inte att maila mig bild + bildtext va? (det LÄR ju gå snabbare än postverket) ;)

21 personer x 5 dagar = 105 dagar. Får se om han har hittat hem då :)

Du är optimist du.. eller också dålig på räkning.. för du glömde ju räkna med tiden som Karlsson skall busa med Postverket.. eller om det nu är tvärtom.. för då kommer vi väl upp i sisådär 300 dgr .. så någon gång i början på nästa år får du förhoppningsvis träffa Karlsson igen
 
ANNONS