Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)

camag

Aktiv medlem
Vilka kuliga bilder Anna_Lena!
De var ju så bra att jag inte fattar vilken godbit du sparat att lägga ut i albumet sedan?

/Catarina
 

Jeppe

Aktiv medlem
Pappa är imponerad, vilka äventyr som Karlsson får vara med om, han är ju rikskändis nu ;)

Johans bild hittar ni här
 

albra

Aktiv medlem
...liksom Meredith Michaels Beerbaum och jag, (hon vann värlscupfinalen här på Scandinavium). Hon pratade hellre med mig än i mobilen.
 

Bilagor

  • 37.4 KB Visningar: 655

camag

Aktiv medlem
Hahaha... du har verkligen fått alla att vara med på noterna. Vilken kändis-Karlsson det här blir!

/Catarina
 

albra

Aktiv medlem
Nu är det dags att åka vidare mot nya äventyr, förhoppningsvis lite lugnare för nu behöver jag semester, säger Karlsson.
Jag tror att min "Scandinavium-matte" kommer att lägga ut lite mer bilder på mig i hennes Karlssonalbum. Först ska hon åka hem till Värmland och redigera alla bilder som hon har tagit på mina kompisar, säger hon.
Jag kan också berätta att jag har blivit flerspråkig och pratar nu obehindrat tyska, franska, engelska, spanska, arabiska, italienska och kan även göra mig förstådd på japanska, så det så. Man är väl i alla fall världen bästa Karlsson.
 

albra

Aktiv medlem
Jag ville behålla det där med Malin och mig lite hemligt men nu har det visst hamnat i skvallerpressen. Det är lika bra att ni får se det med.
 

Bilagor

J.Weinö

Aktiv medlem
Fantastiskt roliga bilder ALB.
Du har verkligen legat i och fått många att ställa upp,
skoj att se vad Karlsson fått vara med om tillsammans med dig.
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Karlsson.. jag kan bara säga.. jag är avis på dig..

tänk att du fick träffa alla dessa ryttare och snacka med dom.. hmm.. typiskt för en framfusig Karlsson att få göra det.

Härliga bilder fån Gothenburg horse show!
 

albra

Aktiv medlem
Det var lite jobbigt för ALLA ville lära känna mig, jag han knappt med att jobba.
Mvh/Karlsson
 

Fotomickan

Aktiv medlem
Hörrni hallå... vad är det frågan om.
Här har man vant sig vid ett liv i strålkastarnas ljus och vackra kända människor som bara vill ta på mig, och så kastas man ner i en jiffypåse och vaknar upp i stans stökigaste trädgård...

Får en obehaglig känsla av att det bor livsfarliga tonåringar här. De håller på med något de kallar gris-fys och det ser jättejobbigt ut... Och ser man på den ena ungens arm, så inser ju vem som helst att det till råga på allt är farligt...

De surrar om att jag ska få köra ett pass jag med... Hallå man är väl snygg och stark som man är...

Lovar hålla er underrättade
/Karlsson
 

Bilagor

albra

Aktiv medlem
Det är nyttigt för dig Karlsson att få röra på påkarna lite grann och att vara ute i friska luften. Var snäll mot grabbarna och häng med på deras träningpass. OBS! Nu ska du inte försöka att imponera och göra dig märkvärdig genom att försöka bryta arm med någon för dagen lättbesegrad tonåring.
 

Fotomickan

Aktiv medlem
Jag kan lugna er alla. Tonåringarna är helt ok, men den där fototanten är inte lite fräck...

Igår tvingade hon mig att arbeta!!! Jag fick passa telefonen medans hon fixade något "viktigt" på någon löjlig hemsida.

De var så himla malliga på hennes jobb för att någon prinsessa eller vad det nu var skulle komma dit och fira några gamla fästningar... Hallå, men att jag var där verkade inte röra dem i ryggen.
/Karlsson
 

Bilagor

Fotomickan

Aktiv medlem
Nåja... det fanns ju några reko grabbar på hennes jobb som bjöd på kaffe och så. De var helt på min sida, för när hon presenterade mig frågade de om hon fått en puck i huvudet. Jag nickade instämmande, för själklart måste hon fått det... Det skulle förklara varför hon var förvirrad nog att sätta MIG i arbete.

Kanske är det synd om henne trots allt...?
 

Bilagor

Fotomickan

Aktiv medlem
På kvällen lugnade hon ner sig och jag måste säga att fototanten har sina ljusa sidor.
Fick äta någon form av söndersmulade köttbullar med stark sås och onödigt mycket grönsaker till (lugn, de gick att peta bort!). Tacos tror jag de sa att det hette och det var faktist helt ok.

Imorgon får jag vara ensam hemma med tonåringarna och slipper följa med henne till jobbet! Gissa om jag ska lära dem ett och annat :)

God natt
/Karlsson - mätt och belåten
 

Bilagor

ANNONS