Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Konica Hexar Silver

Produkter
(logga in för att koppla)

Johannes

Medlem
Jag är på jakt efter en Hexar Silver, men Expert, som är den svenska återförsäljaren, verkar inte ha den i sitt sortiment. Har även kollat ny-camera.com och internet-photo.com, men inte heller någon av dem säljer den.

Om någon känner till någon annan kedja/butik som kan tänkas sälja den, nämn det gärna.

/Johannes Persson

Hej Johannes

Jag tror att det bara är Expertbutikerna som säljer den om du söker en ny. Jag köpte en själv för några år sedan och här där jag bor har vi två Experbutiker. På den ena var de som ett stort frågetecken och begrep inte alls vad jag pratade om när jag ville ha en Konica Hexar. På den andra butiken begrep de direkt och beställde hem en. Det gäller nog att du hittar rätt Expertbutik.

Thomas F

Du kan leta hur länge du vill efter en ny Hexar. Den har slutat tillverkats. Expert (huvudkontoret) har inga i lager. Du får nog annonsera efter en begagnad istället.

ANNONS
Götaplatsens Foto