Annons

Kurs porträttfoto

Produkter
(logga in för att koppla)

Viewmaster

Aktiv medlem
Jag behöver litet inspiration. Vem/vilka håller bra fysiska(!) kurser i porträttfoto? Helgkurs i södra eller västra Sverige, liten grupp, dels konstljus i studio och dels befintligt ljus utomhus / on location. Inte grundnivå.
 

JohanStahlberg

Aktiv medlem
Jag kan inte rekommendera Knut Koivistos porträttkurser på Fotografiska nog mycket! Dels för jag själv gått den och även sett hans arbete på nära håll när jag själv jobbade som redaktör på Fotografiska. Få har den kunskap och framförallt arbetssätt som gör att man kan få ut så mycket genom ett porträtt, med ofta enkla medel, som Knut har.
 

Micce-64

Medlem
Eller var som helst i Sverige. Eller Norden. Eller utanför, dit det finns rimligt smidiga kommunikationer.
Se
Jag behöver litet inspiration. Vem/vilka håller bra fysiska(!) kurser i porträttfoto? Helgkurs i södra eller västra Sverige, liten grupp, dels konstljus i studio och dels befintligt ljus utomhus / on location. Inte grundnivå.
Jag rekommenderar John Hagby. Han är väldigt duktig på att lära ut och riktigt duktig porträttfotograf. Se hemsidan PictPro photography
 
ANNONS