Pentaxman
Avslutat medlemskap
Som många andra vill jag prova dual boot med XP, i en ny dator som redan har Windows 7 förinstallerat. Fördelen jag har är 3 interna diskar. Man kan inte mata på ett äldre OS efter ett nyare, det jag kan komma på är att antingen ta bort W7 på C: och lägga dit XP istället om det går, men hur får jag in W7 igen när jag bara har en backup, annat än att tanka ner en torrent på en ny partition eller disk?
Eller koppla ur C-disken och jag provar på en tom, men jag behöver nog datorns systemspår som är på C, Compaqs duger nog inte i en Acer.
Det sitter en lapp på datorn att läsa på garantin innan den öppnas, jag ser inget förbud att öppna den och har aldrig använt någon garanti. Det verkar handla mer om vad man inte får göra i den.
Eller koppla ur C-disken och jag provar på en tom, men jag behöver nog datorns systemspår som är på C, Compaqs duger nog inte i en Acer.
Det sitter en lapp på datorn att läsa på garantin innan den öppnas, jag ser inget förbud att öppna den och har aldrig använt någon garanti. Det verkar handla mer om vad man inte får göra i den.