Annons

Lägga in bilder och få kritik

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej igen!
Tycker det är lite svårt att få svar här i forumet på frågor men provar igen.
Nu när jag lägger in en bild så vill jag ha in den i bildkritik men då går det inte för jag måste skriva en kommentar om någon annans bild först!?
Ok hittar en bild jag kan tänkas skriva något om och så göra jag det och försöker igen! Nej, det går inte en röd ruta dyker upp.
Jag uppdaterar och provar igen och skriver en till kommentar till en annan bild. Uppdaterar sidan och nej, nu kommer en annan röd ruta att jag inte får lägga upp fler bilder!?
Men vad är det här?
Ska man bli tvingad och skriva kommentarer på andra även om man kanske inte hittar någon bild just nu att skriva om, för att få in egen bild???

Och inte nog med det, det var en spontantävling man fick lägga in bilder i men var är den nu? Vad hände där? Och varför svarar ingen när man ställer frågor

Jag tycker att allt blivit sämre här med allt? Vad tycker ni?
 
Jag tycker att allt blivit sämre här med allt? Vad tycker ni?

Kan bara hålla med om att det inte fungerar vidare bra.

Försökte själv skicka in en bild till tävlingen med husdjur men det jag skrev var tydligen för kort bildtext så jag skrev fler ord. Räknade orden men gick fortfarande inte att skicka in bilden. Tillslut gav jag upp och sket i det hela.
Antar att jag inte skall vara med i bildtävlingar.
 
Hej igen!
Tycker det är lite svårt att få svar här i forumet på frågor men provar igen.
[...] Och varför svarar ingen när man ställer frågor
[...]?

Det här är ett medlemsforum där de allra flesta deltar på helt frivillig basis. Man ställer de frågor man vill. Man svarar på de frågor man vill. Man grälar och argumenterar om man vill det. Vissa trådar väcker mångas intresse och pågår i månader. Andra lämnas helt åt sitt öde.
Det gäller att ställa rätt fråga på rätt sätt för att fånga de andras intresse helt enkelt.
 
Det här är ett medlemsforum där de allra flesta deltar på helt frivillig basis.
Det gäller att ställa rätt fråga på rätt sätt för att fånga de andras intresse helt enkelt.

Jo det är klart att det är frivilligt men att behöva ställa "rätt" fråga är ju knasigt, man borde väl ändå få svar på alla frågor. Jag trodde att de som är ansvariga för denna sidan kunde svara åtminstone på såna frågor som rör sidan och dess funktioner. Men de verkar inte hinna med, så kunde de inte t.ex. skaffa sig ett gäng moderatorer som är kunniga nog att kunna svara på medlemmars frågor? Bara en tanke liksom... :)
 
Jo det är klart att det är frivilligt men att behöva ställa "rätt" fråga är ju knasigt, man borde väl ändå få svar på alla frågor. Jag trodde att de som är ansvariga för denna sidan kunde svara åtminstone på såna frågor som rör sidan och dess funktioner. Men de verkar inte hinna med, så kunde de inte t.ex. skaffa sig ett gäng moderatorer som är kunniga nog att kunna svara på medlemmars frågor? Bara en tanke liksom... :)

I just den här delen av forumet tycker jag att personalen brukar svara snabbt.

Men i övrigt undrar jag vem som ska svara på alla frågor. Brukar du svara på alla frågor på Fotosidan? Jag själv engagerar mig bara i de trådar som på ett eller annat sätt intresserar mig.
 
Jag tror att jag oftast haft tekniska frågor om hur det fungerar men har inte fått svar jämt på dem heller. Men om man tillsätter hjälp som kan lite mer än andra som kan hålla forumet levande och svara på frågor vore väl inte så dumt. Om nu ordinarie frivilliga inte hinner med.
 
Och senast så hade jag gjort fel och satt fel foto i fel kategori på en tävling och de skulle hjälpa mig sa de men inte gjorde de det och jag hann inte med i in den tävlingen på grund av detta. :(
 
ANNONS