Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lagersaldot på netonnet?

Produkter
(logga in för att koppla)

scrapparlotta

Aktiv medlem
Ska åka till netonnet i ullared imorgon och köpa en kamera. Men när jag kikar om den finns så i alla andra butiker så står det vilken gång och fack varan ligger i (om den finns) Men dom jag tittar efter i ullared, där är pilen grön och så står det så här..Hämtas och betalas i kassan. Men var hämtar man den? För den finns väl inne om pilen är grön och det står så? Så jag inte åker i onödan......

Om du vill vara hundra ring och fråga. Kan bli datakrångel som visar lagerstatus även fast grejerna ej finns.

Hela butiken är i princip ett lager så du skriver ner siffrorna som står och sen letar du upp motsvarande hylla i butiken, plockar en vara och går till kassan, inte svårare än att handla på ica =)

Hela butiken är i princip ett lager så du skriver ner siffrorna som står och sen letar du upp motsvarande hylla i butiken, plockar en vara och går till kassan, inte svårare än att handla på ica =)
Jo det vet jag. Men dessa varor jag har kollat på står det inga sffror på. Bara just att hämta och betala i kassan....

Robin:

Ja det kanske är bäst. Fast det brukar vara svårt att komma fram där tycker jag...Men jag ska göra ett försök. Tack!

Men dom jag tittar efter i ullared, där är pilen grön och så står det så här..Hämtas och betalas i kassan. Men var hämtar man den?

Detta står på produkter som inte finns ute i lagerbutiken, utan bakom disk (ofta gäller det små stöldbegärliga produkter).

Man hämtar den i kassan. Vet inte riktigt hur det ser ut i Ullared, men i Borås har de en kassa längs med väggen med en disk. Det borde vara liknande där. Ta med dig artikelnummret dit, så löser sig allt :)

Detta står på produkter som inte finns ute i lagerbutiken, utan bakom disk (ofta gäller det små stöldbegärliga produkter).

Man hämtar den i kassan. Vet inte riktigt hur det ser ut i Ullared, men i Borås har de en kassa längs med väggen med en disk. Det borde vara liknande där. Ta med dig artikelnummret dit, så löser sig allt :)

Aha, tack det låter ju vettigt:)

ANNONS
Götaplatsens Foto