Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lightroom filtrera samlingar
- Trådstartare Scondia
- Start datum
erro.se
Aktiv medlem
Du kan få fram alla bilder som inte finns med i "vanliga samlingar" genom att skapa följande smarta samling:
"collection" doesn't contain "a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z å ä ö 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0"
Med andra ord, visa alla bilder vars samling inte innehåller något tecken.
Du kan däremot inte söka efter bilder som ingår (eller inte ingår) i smarta samlingar.
"collection" doesn't contain "a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z å ä ö 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0"
Du kan däremot inte söka efter bilder som ingår (eller inte ingår) i smarta samlingar.
Rommel
Avslutat medlemskap
Jag hade markerat alla samlingarna så att alla bilder i samlingar visas.
Sen hade jag markerat dessa bilder och angivit en färg, ex, gul som kommer för alltid betyda att den finns i en samling.
Sen skapar man en smart samling som visar alla bilder som inte innehåller gul markering.
Sen får man fortsätta att alltid färga bildernai en collection.
/Stefan
Sen hade jag markerat dessa bilder och angivit en färg, ex, gul som kommer för alltid betyda att den finns i en samling.
Sen skapar man en smart samling som visar alla bilder som inte innehåller gul markering.
Sen får man fortsätta att alltid färga bildernai en collection.
/Stefan
Scondia
Avslutat medlemskap
Du kan få fram alla bilder som inte finns med i "vanliga samlingar" genom att skapa följande smarta samling:
Underbart smart lösning. Bugar och tackar