Annons

LR o OS BIG SUR

Produkter
(logga in för att koppla)

Staffan Zetterlund

Aktiv medlem
Hej ! Är det någon här som kör OS BIG SUR o LR ? Mitt fungerade alldeles utmärkt till en början men nu kraschar datorn fullständigt när jag börjar o redigera bilder, samma med LRC o LR :-(
 

Deblenh

Aktiv medlem
Jag kör MacOs Big Sur 11.1, LrC 10.1 och Camera Raw 13.1 på min iMac 2015 utan problem. Testade nu också LR 4.1 som också verkar funka ok. Hänger datorn sig helt?

EDIT: Du kan ju testa att stänga av användning av grafikprocessorn under inställningar.
 

Staffan Zetterlund

Aktiv medlem
Jag kör MacOs Big Sur 11.1, LrC 10.1 och Camera Raw 13.1 på min iMac 2015 utan problem. Testade nu också LR 4.1 som också verkar funka ok. Hänger datorn sig helt?

EDIT: Du kan ju testa att stänga av användning av grafikprocessorn under inställningar.
Hej ! Ja den låser sej fullständigt så ända sättet är o hålla in startknappen på baksidan :-( Visste inte jag kunde stänga av den men ska kolla på det
 

Staffan Zetterlund

Aktiv medlem
Jag kör MacOs Big Sur 11.1, LrC 10.1 och Camera Raw 13.1 på min iMac 2015 utan problem. Testade nu också LR 4.1 som också verkar funka ok. Hänger datorn sig helt?

EDIT: Du kan ju testa att stänga av användning av grafikprocessorn under inställningar.
Hej igen ! Var hittar jag möjligheten att stänga av grafikprocessorn
 
ANNONS