Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lycka är en D200

Produkter
(logga in för att koppla)

foppe

Aktiv medlem
Snacka om julafton när jag efter 24tim väntan från beställningstillfället på Cyberphoto sitter med en D200 samt batterigrepp i handen. Underbar kamera. Vilket lyft från min D50 som jag sålde. Inget ont om den, men detta var bättre än jag hade anat. ;)

Sådär, nu fick jag skriva av mig lite. ;)

/F

Grattis till en bra kamera. Jag satt med samma känsla föra julen för då hade tomten lagt en NIKON D200 under granen.
I år har han lagt ett objektiv till kameran under granen, ett 70-300 AFS VR.
Så visst är det kul med Jul.
Så har även jag fått skriva av mig ;)

Tomten är snäll han. Jag tror att det kommer att ligga ett stort, stort paket till mej under granen i år. Jag har önskat mej en ny skärm och en A3-skrivare. Jag känner på mej att tomten fixar det!

/K

Grattis till en härlig kamera!!.. Förstår att du är lycklig, tänk jag svävade på små moln när jag fått min.. hämtade den en fredag och jag satte klockan på väckning på en lördag när batteriet var färdigladdat.

och jag hoppas tomten hinner förbi Nikons objektivverkstad innan jul för att hämta min julklapp som just nu Nikons små tomtenissar gör slutputsen på :)

Fortfarande lika nöjd.
Har bara en liten fråga till er som har eller har känt på D200. Multivalsknappen är det enda jag stör mig ytterst lite på. Den känns lite svampig och inte sådär distinkt som man kunde önska sig. Vill bara veta om D200 är utformat så eller om det är nåt som inte är som det skall. Man är ju alltid orolig i början. I övrigt så ska jag ut i vinterlandskapet och fota lite nu hade jag tänkt mig. ;)

/F

keckax skrev:
...Tomten är snäll han...

Vad har ni för tomte? Det enda min vill är att jag ska plåta kidsen så vi efteråt kan se hur glada de var.
Har jag tur, och om tomten är på bra humör, så kanske jag får en dammtrasa till linsen.

Gersemi skrev:
ajja bajja.. inte säga så.. tänk på att Nikontomten kan höra dig.. och då kan han bli grinig och glömma D:200 hyllan ju
Det är jag som borde vara grinig (vilket jag också är). Kameran är nämligen redan min, men fokuserade fel, så jag var tvungen att lämna in den:-(

JohanSandin skrev:
...Är det någon som har en server hemma, eller ska vi fixa plats på ett webhotell?...

Eftersom jag har en Pentax så kommer jag hacka sönder er sida hur ni än gör!

Skämt åsido. Har ni kollat Google grupper? Snyggt och enkelt för intresseforum.
Jag tror deras system är ganska nytt. Dom kallar det iaf beta, och jag känner inte igen det från hur deras grupper var förr.

Jaja, det var ett tips iaf.

ANNONS
Götaplatsens Foto