Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lycka är en D200
- Trådstartare foppe
- Start datum
Palletheking
Aktiv medlem
Min tomte kommer också från USA och hade dålig koll på kalendern. Men han levererade en 12-24 4,0 af-s och en SC 29 TTL-kabel. Sen hade han en liten Nisse från Järfälla som lämpade av en begagnad (i toppskick) 10,5 2,8 också. Den här Julen blev väldigt bra för min del. Pga mitt dåliga samvete funderar jag på köpa en dammsugare till sambon (i Titan).OscarM skrev:
min tomte var lite månadsvill och troligtvis från usa när jag fick mitt 80-200/2.8 den 25:e nov...
JohanOlovsson
Aktiv medlem
Hum... hur kommer det sig att alla tomter kommer från usa? ;P Min tomte kommer därifrån med 
Palletheking
Aktiv medlem
Ja verkligen, framför allt mot dig själv.bengt f skrev:
av min tomte får jag ett AF-S VR ED70-200/F2,8G IF-ED och ettAF-S VR MICRO 105/2,8G IF-ED
Jag har varit snäll jag
Palletheking
Aktiv medlem
Men hon hade väl åtminstone skägg.OscarM skrev:
min tomte kom inte från usa dock, han var en tant ifrån göteborg istället...
jag köpte det på tradera och träffade tanten och hennes gubbe innan jag smet in på en konsert (med dream evil, rolig konsert att fota på, ljuset var riktigt bra!)
Palletheking
Aktiv medlem
Det där såg inte ut som en tant i mina ögon, såvida hon inte går på en hormonkur.OscarM skrev:
en bild:
Palletheking
Aktiv medlem
Hm, muta dottern med en dator så att du får ha din ifred. Frun får en säng och var sover du?bengt f skrev:
min dotter fifår en dator frun en ny säng alla är glada
bengt f
Ny medlem
paul innergård skrev:
Hm, muta dottern med en dator så att du får ha din ifred. Frun får en säng och var sover du? [/Q
UOTE]I smma säng ha ha ha
JohanOlovsson
Aktiv medlem
Re: Olycka är...
Vad menar du?
Photocon skrev:
...när tomten kommer med en D200 och samtidigt visar en bildfil från en Canon 5D![]()
Vad menar du?
Splanky
Aktiv medlem
Snällast var nog min tomte:
D200
SB-800
Sekonica 358
Softbox 100x100
Elinchrome 300 RX kit
Stativkit med paraplyer
Skyport radiosynkar
Cubelite 200x200x210
Batterihållare till D200
Nokia N93
Nokia N73
Philips 37" LCD
DVD
samt en massa smålull lull
Ähh... det mesta var till min firma, men ändå
D200
SB-800
Sekonica 358
Softbox 100x100
Elinchrome 300 RX kit
Stativkit med paraplyer
Skyport radiosynkar
Cubelite 200x200x210
Batterihållare till D200
Nokia N93
Nokia N73
Philips 37" LCD
DVD
Ähh... det mesta var till min firma, men ändå
Palletheking
Aktiv medlem
D200 och SB 800 fattar jag, men resten vetjag inte hur man använder. eftersom jag redan har en D200 och SB 800 så hade din tomte hade inte fått någon gröt av mig.Splanky skrev:
Snällast var nog min tomte:
D200
SB-800
Sekonica 358
Softbox 100x100
Elinchrome 300 RX kit
Stativkit med paraplyer
Skyport radiosynkar
Cubelite 200x200x210
Batterihållare till D200
Nokia N93
Nokia N73
Philips 37" LCD
DVD
Ähh... det mesta var till min firma, men ändå![]()
Photocon
Aktiv medlem
Re: Re: Olycka är...
att tomten låtsades vara snäll. Han gav dig Volvon först och visade Rolls-Roycen sedan.
...bara ett litet retsamt julskämt från en canonist som även tycker att D200 är en bra kamera. God Jul!
önskar en som fick restskatt
JohanSandin skrev:
Vad menar du?
att tomten låtsades vara snäll. Han gav dig Volvon först och visade Rolls-Roycen sedan.
...bara ett litet retsamt julskämt från en canonist som även tycker att D200 är en bra kamera. God Jul!
Palletheking
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Olycka är...
Vänta bara om 10 år kommer Nikon med dräparen D20XX med 47 milj pixlar och tredubbel FF, 18 bild/sekund. inbyggd VR, antiskak och antirynkle, plus ett dynamiskt omfång som inte räcker till på sensornPhotocon skrev:
Splanky
Aktiv medlem
paul innergård skrev:
D200 och SB 800 fattar jag, men resten vetjag inte hur man använder. eftersom jag redan har en D200 och SB 800 så hade din tomte hade inte fått någon gröt av mig.