KGS
Aktiv medlem
Fotomange skrev:
Blir tavlorna kvar, är du dyr, okänd el kass
Har för mej att Vincent hade svårt att kränga sina målningar, men idag ere få som har råd med en äkta Van Gogh hemma...
/kg, som ser ett hopp för sina bilder i framtiden
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fotomange skrev:
Blir tavlorna kvar, är du dyr, okänd el kass
*asgarv*HDFS) (KGS skrev:
Grannen skulle inte köpa Slitz utan bilder även om det givetvis är artiklarna som lockar...
du har alldeles rätt.HDFS) (KGS skrev:
Har för mej att Vincent hade svårt att kränga sina målningar...
dina efterlevande skulle nog bli det iaf. ;o)Fotomange skrev:
Vad glad jag skulle bli om mina bilder blev kända när jag är döööööööööööd.
det är snarare så att vissa bilder passar olika bra till olika situationer.Nekomy skrev:
Jag börjar tröttna lite på mentaliteten "alla är bra på sitt eget sätt" vilket rent ut är SKIT SNACK!
;o) good luck. spara på filmen och ta bara dom där bra bilderna så blir det nog fint. ;o)...och först då mer än 60 % av mina bilder blir som jag vill att de skall bli kommer jag kalla mig för bra eller duktig fotograf.
Joel Marklund skrev:
Jim: Självklart finns det dåliga, till och med värdelösa fotografer. Dock har du väldigt lite under fötterna för att hävda att den här fotografen i fråga är dålig.
Hmmm. Jag kanske är en bra fotograf. För just nu blir ca 30 % av mina bilder så som jag vill ha dem och i vissa fall upp till 50 %. Jag har övet med principen "Ett tillfälle en bild" och det har vart en bra övnings form.Estethia skrev:
det är snarare så att vissa bilder passar olika bra till olika situationer.
;o) good luck. spara på filmen och ta bara dom där bra bilderna så blir det nog fint. ;o)
dom riktigt duktiga fotograferna lyckas sällan eller aldrig med så mycket som 60% av en session eller utflykt eller fototillfälle.
om dom inte är så värst kräsna förstås... ;o)
får man 20-25% riktigt bra bilder är man en mycket duktig fotograf.
Nekomy skrev:
Min dröm är en Hasselblads kamera och innan jag skaffar en skall jag kunna fotografera. Jag tror inte man går ut med en Hasselbladere och tar 60 bilder på ett löv och hoppas att en bild skall bli bra. så.
Om man går och tar en bild ett löv förväntar man sig knappast att den ska ha försvunnit helt efter en sekund. Eller är det blåst, och just det lövet är fruktansvärt unikt? Då är man glad om man hinner plåta det.Nekomy skrev:
Jag tror inte man går ut med en Hasselbladere och tar 60 bilder på ett löv och hoppas att en bild skall bli bra.