Annons

Magdalena II

Produkter
(logga in för att koppla)
Här är mitt bidrag. Jag jobbar ungefär som Estethia fast använder kopior av lager och lagermasker istället för historybrushen.

Bilagor

• retouch.jpg
    retouch.jpg
    45.8 KB · Visningar: 1,243
Antingen har jag vääääääääldigt lite att göra, eller också har jag väääääääldigt lite att göra! :)

/Joakim

Bilagor

• test.jpg
    test.jpg
    36.6 KB · Visningar: 1,183
Måste säg att den svartvita var snygg Janne, det är något speciellt med svartvitt trots allt! :)

/Joakim

Fantastiskt illustrativt med de två bilderna som Magnus och Arnthor (islänning eller pseudonym? - fann Google-träffar på en Birgisson...) åstadkommit! Även om det tar några extra sekunder att formulera så vore det kul med tankegång och kanske en metodbeskrivning i mekandet.

Ljuset herr Tuborg fått till i ansiktet tycker jag är helt fantastiskt när originalet ser ut som det gör.

Mitt försök.

Det var roligt att testa detta. Vad tycker ni om det här.
Det är lätt att överdriva och ta bort all personlighet från denna vackra kvinna.
Jag hoppas att jag har lyckats behålla personligheten.

Bilagor

• janneovning1.jpg
    janneovning1.jpg
    47.8 KB · Visningar: 729
Senast ändrad:
1.jpg

hur fasen infogar man en bild?

plake skrev:
1.jpg

hur fasen infogar man en bild?

I vanliga besvara formuläret hittar du ett fält "Infoga bild" strax under vanliga textfältet.

Jag vill dessutom meddela att Magdalena njöt och var mycket impad när jag idag visade henne de två Magdalena-trådarna :)

Hon tackar och niger för fina bilder!

Det här hade jag hellre gjort i mörkrummet......men, tja OK då, toneline och en enkel tonseparation

Bilagor

• modified.jpg
    modified.jpg
    22.6 KB · Visningar: 296
Jag fick inspiration från din bild Ulf.
Här kommer ytterligare en extrem bild.

Bilagor

• tjejtest.jpg
    tjejtest.jpg
    47 KB · Visningar: 287
Nu har jag tränat och tränat på alla era tips och idéer så nu vågar jag posta en egen version av någon annans bild, here goes:

Bilagor

• magdalena.jpg
    magdalena.jpg
    38.8 KB · Visningar: 203
ANNONS
Götaplatsens Foto