Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Makro Objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

CanonBjorn

Aktiv medlem
Hej,

Skulle vilja ha ett Makro objektiv till min EOS 400D har kit objketivet och ett 100-400 IS L idag.

Vad rekommenderar ni?

Jag rekomenderar också Canon EF 100/2,8 USM, har haft den själv och var mer än nöjd med den, största fördelen med den är att den har IF och inte växer som en hjortpitt när man fokuserar på närgränsen som piratgluggarna gör.

/kent

Bokeh skrev:
Jag rekomenderar också Canon EF 100/2,8 USM, har haft den själv och var mer än nöjd med den, största fördelen med den är att den har IF och inte växer som en hjortpitt när man fokuserar på närgränsen som piratgluggarna gör.

/kent

Jag har också Canon 100/2,8 macro. visst är det bra med IF. Men det har även mitt Sigma 150 macro. Innan hade jag sigma 180 macro, även det med IF. Och även Tamron har IF macro objektiv :)

ANNONS
Götaplatsens Foto