Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Manfrotto Modo 785B eller Digipod 2841P
- Trådstartare _hjorten_
- Start datum
HJK
Aktiv medlem
Du vet jag vad som har ett 785b tycker.
Men varför startar du flera trådar om samma stativ köp?
Jag som hjälpt dig i din andra stativ tråd vet ju vad du har i kamera/lins väg men det skulle behövas lite mer info angående din utrustning om du vill ha seriös hjälp även i denna tråd.
Din rigg vägde ~860g med tyngsta objektivet.
Erbjudandet om att klämma på mitt 785b står även kvar.
Men varför startar du flera trådar om samma stativ köp?
Jag som hjälpt dig i din andra stativ tråd vet ju vad du har i kamera/lins väg men det skulle behövas lite mer info angående din utrustning om du vill ha seriös hjälp även i denna tråd.
Din rigg vägde ~860g med tyngsta objektivet.
Erbjudandet om att klämma på mitt 785b står även kvar.
_hjorten_
Aktiv medlem
Vill till lägga att jag har en Nikon D60 med ett 55-200 som största ekipage
!!
HJK: Nja..det var väl så att via den andra tråden så fram gick det väl inte så väl vilka stativ som var intressanta genom att bara läsa rubriken så jag testade med en ny tråd för lite mer intresse. Man kanske skulle tagit sig in och kikat på ditt..verkar vara smidigt och hålla bra kvalitè! Ska ner och känna på DIGIPOD stativet idag..hör av mig om jag se ditt sen!
/Mvh Martin
HJK: Nja..det var väl så att via den andra tråden så fram gick det väl inte så väl vilka stativ som var intressanta genom att bara läsa rubriken så jag testade med en ny tråd för lite mer intresse. Man kanske skulle tagit sig in och kikat på ditt..verkar vara smidigt och hålla bra kvalitè! Ska ner och känna på DIGIPOD stativet idag..hör av mig om jag se ditt sen!
/Mvh Martin
T.A
Aktiv medlem
Jag har, på resande fot, med mig mitt Manfrotto Modo Maxi 785B, det är väl det du undrar över?Har kikat på 2 st stativ Manfrotto Modo 785B eller Digipod 2841P...vilket skulle ni välja och varför?
/Mvh Martin
Det är lätt och du har 3 olika möjlgheter att ställa in benen. normal, nästan i spagat och i spagat.
Har du mitt stolpen monterad så kan du stå normalt och ta dina bilder eller ihopfällt liggandes på marken.
det enda negativa med stativet är ett handtag som gör att jag måste vända på snabbplattan på 80-200 an för att kunna montera det paketet. Men det är inget som stör mig.
Jag har en D300 med batteripack och en 80- 200 f2,8 Nikkor glugg som tyngsta kombi.
Har du en tråd/fjärrutlösare som jag så är det inga problem med det stativet.
Ångrar inte en sekund att jag köpte det..
Dustin home har bra pris på det stativet.