Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Markera flera lager

Produkter
(logga in för att koppla)

Leijona11

Avslutat medlemskap
Vilken/vilka tangent/er ska man hålla in när man ska markera flera lager när man har en mac-version av photoshop?

Äpplet är tangenten du måste hålla ner!
Fungerar på min mac och bör göra på din också! :)

/Stergios

Hej!

Ska du använda skift tangenten så markerar du första lagret och sen håller du ner skift tangenten när du markerar det sista lagret, då blir lagren mellan oxå markerade. Sen om du vill markera ett och ett lager så håller du ner Control på mac vet jag inte men det torde vara äpplet.
/ Micke

Hej!

Ska du använda skift tangenten så markerar du första lagret och sen håller du ner skift tangenten när du markerar det sista lagret, då blir lagren mellan oxå markerade. Sen om du vill markera ett och ett lager så håller du ner Control på mac vet jag inte men det torde vara äpplet.
/ Micke

Borde vara äpplet ja, men fungerar inte. Shift och kontroll fungerar inte heller. Tack ändå!

ANNONS
Götaplatsens Foto