Annons

Masterclass - EOS 1D MkIII (filmklipp)

Produkter
(logga in för att koppla)
dsa1979 skrev:
Bara för att jag avskyr stora trådar med 100-tals sidor och 1000-tals inlägg. Dessa trådar har dessutom en tendens att spåra ur. Men det är klart, vill ansvarig för denna kategori flytta den så är det helt ok för mig.

/Daniel
Det finns nog fler som avskyr flera trådar om samma sak annars.

Här hittar man en intressant länk (?) och folk börjar hacka på en för att man har startat en ny tråd. Skrattretande :)

Förlåt mig så hemskt mycket, jag ska aldrig göra om det misstaget.

dsa1979 skrev:
Här hittar man en intressant länk (?) och folk börjar hacka på en för att man har startat en ny tråd. Skrattretande :)

Förlåt mig så hemskt mycket, jag ska aldrig göra om det misstaget.

Länken finns redan i den andra tråden, på sid 39, 40 och 41.

Aha, det hade jag missat. Jag orkar nämligen inte bläddra igenom så stora trådar. :-O

Då kan vi glömma den här tråden tycker jag. :)

/Daniel

Mattias Leppäniemi skrev:
Länken finns redan i den andra tråden, på sid 39, 40 och 41.

Hej

Jag lade in länken först på sidan 39, sedan näms länken ytterliggare 3 ggr på sidan 40, dvs näms 4 ggr, sedan är den en som lägger in länken på nytt på nästa sida, sida 41, som inte kollat förra sidan 40 och sidan innan det.

Dock aldrig fel med lite extra information:):)

mvh

Omar

Tack Daniel för att du startade en ny tråd om detta. Jag hade aldrig hittat denna länken annars ;)

Är det bara jag som garvar ihjäl mig när Canons Camera Product Manager of Europe presenterar sig? Förstår inte hur engelsktalande tänker när de bestämmer sina namn :D

nej då var det bara jag som har sjuk humor - får ta mogna lite men tycker faktiskt att namnet "Brown Willie" var ganska roligt

Kul att fler hittade filmen, då var min tråd inte onödig trots allt :)

Trevlig helg alla fotografer där ute.

/Daniel

Ett tydligt exempel på hur en tråd väldigt snabbt kan spåra ur... från MkIII till "Brown Willies" på mindre än 2 sidor ;)

ANNONS
Götaplatsens Foto