Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mera beröm till Crimson

Produkter
(logga in för att koppla)

Graylingman

Aktiv medlem
Så skaffar man en trogen kund

Glad i hågen skickade jag iväg julklappsbilderna till Crimson för utskrift. Valde FrontWeb Prefix. Fick tillbaka bedrövliga bilder! Färgerna helt fel! Hade missat att klicka i den lilla rutan ICC-profil när jag sparade bilderna. Ringde Per på Crimson och han lovade en "klantrabatt" om jag skickade bilderna igen. Denna gång blev resultatet perfekt! Och rabatt fick jag.
//Anders - trogen Crimsonkund fr.o.m nu!

själv har jag beställt från crimson på lördag em och fått fotona på måndagen med posten.
Det är service det :)

Håller med, skickade in några bilder i a5 och en i a4.. Jag valde Standbye (snål som man är), men jävlar, fick dom efter prick 4 dagar!
och ressultatet, helt perfekt!

Kan bara instämma!!

Jag beställde 4 förstoringar, 50*75cm, som kom efter bara ett par dagar. Tre blev kanon medan det fjärde hade det smugit sig in ngt skräp i ett ljust parti..Innan jag hann fråga hur de skulle agera med denna bild, klantade jag mig med en annan av de bilder jag fått. Kontrollerade inte snöret på baksidan av en ram=glassplitter överallt och ett sönderskuret och förstört kort.

Mailade och beställde ett nytt kort samt påtalade att det var skräp i det ena kortet..

Ett par dagar senare kom de nya korten, och inte behövde jag betala för ngt av dem.. Detta till trots att det var jag som hade tummen mitt i handen..

Kan bara konstatera att det är detta labb jag kommer att anlita i fortsättningen också!!

Ja de har verkligen service, och bra leveranstider.

Och resultatet kan man aldrig klaga på, det enda jag tycker ær konstigt nær man anvænder Frontweb Prefix ær priserna ... 10*13 10*15 A4 kostar alla 22 kronor styck!

Eller det ær kanske bara jag som ser det som konstigt!?
Någon som vet varfør?

Fortsätter att instämma i lovsången ...

Använde Crimsons FrontWeb-poster 50x70 för lite höstbiler.

Det som oroade mig mest var att höstfärgerna inte skulle stämma. Helt obefogad oro skulle det visa sig, färgerna är "dead on" jämfört med min skärm.

En annan grej som jag blev imponerad av var att papperskvaliteten var såpass bra trots att det rör sig om "poster".

Mycket nöjd !!

/A

ANNONS
Götaplatsens Foto