Tony johansson
Aktiv medlem
Förstår det. Jag skulle nog inte överleva, om jag skulle försöka försörja mig på det jag producerarDet blir ju skillnad när man jobbar med det yrkesmässigt.
Skall göra det, tack.Kolla med BGA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det. Jag skulle nog inte överleva, om jag skulle försöka försörja mig på det jag producerarDet blir ju skillnad när man jobbar med det yrkesmässigt.
Skall göra det, tack.Kolla med BGA
Glas har man väl för att skydda men jag behöver ju inte skydda mina bilder för jag kan ju alltid skriva ut nya. Annars har man väl aldrig haft glas framför oljemålningar och olja torkar ju väldigt långsamt om vi pratar nya tavlor.Känns lite konstigt att ha passepartout och ram , men inte glas. Men det kanske bara är jag.
Väldigt fin bild på elefanter, f ö.
Ja det är ju förpackat och jag antar att printsidan ska ligga uppåt. Man kan känna det på kanterna och hur det är skuret om man är osäker. När det gäller Scandinavians Matte, så kan man printa det på båda sidorna och jag tror inte det är bestruket med något. Det kan i varje fall inte jag avgöra.En ärlig fråga.
Hur fasen vet man vilken sida som är rätt på Scandinavians papper?