Annons

Någon som fått sin 20D ännu?

Produkter
(logga in för att koppla)
Enligt de flesta ryktena skulle de första 20D kamrorna levereras idag, är det någon som har fått sin ännu? Beställde min hos hortell strax innan månadskiftet och har hoppats på att de ska ringa hela dagen!

Har någon fått sin ännu? isåfall när och var beställde ni? kit eller inte?

imorrn eller fredag kommer canon börja lassa ut dem, I slutet av nästa vecka skall hela första lasset vara ute enligt Canon's representant för sydsverige. (ystad -> stkhlm)

Magnus Fröderberg ska hämta ut sitt kamerahus hos Kameradoktorn imorgon. Jag har inte hört ett ljud om mina köplatser. Konstigt att det kan vara så stor skillnad mellan olika affärer.

Man vet ju aldrig säkert, men det ser ut som min kamera ska komma imorgon. Kameradoktorn får 5 hus av totalt 69 som skickas ut i denna om gång. Den 20:e skickas nästa omgång.

Tilldelningen av kit är större.

Varför köa, stå med mössan i hand, när den redan kan köpas över disk i fotoaffärer i England och Tyskland?
Dessutom med ett något lägre pris än i Sverige!

Jag tänkte titta förbi KD i morgon em. Ska ändå till Stockholm i helgen, misstänker iofs att kamerorna är slut eller är uppbokade redan..

Slas skrev:
Jag tänkte titta förbi KD i morgon em. Ska ändå till Stockholm i helgen, misstänker iofs att kamerorna är slut eller är uppbokade redan..

Ja listan är längre än den fem kameror som kommer. Men KD är hur som helst en trevlig butik.

Canon kommer med en nu leverans redan nästa vecka och säger att de ska ha gott om kameror. Så antagligen är köerna snabbt avbetade.

geronimo13 skrev:
Yfo ringde precis, de har en kamera som väntar på mig :)

Tyvärr så kommer det väldigt oläglitg då jag precis skrivit kontrakt på ny studio = massa dyra inköp. Ev så får jag nog vänta med 20d eller sälja min 10d :(

Någon som är beredd att ta min 20d istället?

Skriv här i forumet då jag ej kommer åt min mail

ANNONS
Götaplatsens Foto