Annons

New York dec

Produkter
(logga in för att koppla)

bulthasse

Aktiv medlem
Hallå!
Tänte dra till nyc i december, när julen närmar sig för att plåta denna underbara stad.
Tänkte kolla om någon har samma tankar som mig..

mvh Erik

Jag har redan en bokad och betald biljett till att vistas i NYC 22:a till 28:e december. ^^

Tyvärr börjar det ju bli lite dyrt däröver. En kompis bokade om sin nyårsresa till Island istället!

Hallå!
Tänte dra till nyc i december, när julen närmar sig för att plåta denna underbara stad.
Tänkte kolla om någon har samma tankar som mig..

mvh Erik

Ja, jag har faktiskt funderat på att hyra en bil och köra ner i slutet av november eller början av december någon gång och julshoppa och plåta lite över en helg om jag har möjlighet.

"Språkvårdaren" kanske behöver läsa på? Att skriva "som mig" är precis lika korrekt som att skriva "som jag".

förlåt ....

/besserwissern ;)

Det måste ju vara värsta perioden att ta sig dit, julgrejer överallt och kallt och jävligt. För mig blir det i juni istället :)

Det måste ju vara värsta perioden att ta sig dit, julgrejer överallt och kallt och jävligt. För mig blir det i juni istället :)

Jag har ifos bara spenderat en dag i NYC när jag varit på genomresa, men jag skulle ändå vilja påstå att det är en stad som har mycket att erbjuda både i jultider och sommartider.

Nej - tyvärr inte alls korrekt. "Accepterat" i dagligt språk - ja - men "korrekt" är det inte
Jodå, det är just korrekt enligt de grammatiska regler som styr svenska språket. Det handlar inte alls om att man numera skulle ha accepterat något som egentligen är fel, som du tycks mena.

Jag åker till NY den 7/11 och blir där drygt en vecka. Blir väl en helg i NY, sedan ska vi åka runt lite.
Vad ska jag titta på då tycker ni?

Ja, jag har faktiskt funderat på att hyra en bil och köra ner i slutet av november eller början av december någon gång och julshoppa och plåta lite över en helg om jag har möjlighet.

där ser man. hör gärna av dig när du vet om du ska dit och vilket datum, jag har ännu inte bestämt mig när jag ska åka, men i dec vet jag att jag vill dit iaf..

mkt julpyssel man kan plåta då

ANNONS
Götaplatsens Foto