popboydeluxe
Aktiv medlem
Nu återvänder jag med ännu en fråga, jaja, jag är jobbig som kanske börjar många trådar på detta ämne men jag har som sagt svårt att bestämma mig vilket objektiv jag ska köpa till den. Då "PAKETET" inte finns nånstans så tänkte jag om det finns några bra och billiga alternativ då jag inte har råd för tillfället, jag kan tänka mig att köpa bra o mer optik sen men som sagt, mitt gränsvärde ligger ungefär på 13000 kr för ALLT.
En sak jag redan reserverat mig för är den fasta Nikkor 50 mm 1.8D
Nu behöver jag kanske minst ett till objektiv, än så länge. Har ni några rekommendationer.
Ni kan ju ta en titt på de bilder jag tagit som finns på min hemsida och som även finns här på fotosidan för att kanske ha det lättare för att ge mig råd på vilken glugg ska jag ha förutom Nikkor 1.8D
MVH Pavel Maira
En sak jag redan reserverat mig för är den fasta Nikkor 50 mm 1.8D
Nu behöver jag kanske minst ett till objektiv, än så länge. Har ni några rekommendationer.
Ni kan ju ta en titt på de bilder jag tagit som finns på min hemsida och som även finns här på fotosidan för att kanske ha det lättare för att ge mig råd på vilken glugg ska jag ha förutom Nikkor 1.8D
MVH Pavel Maira