Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon EN-EL3e (Till D200) Var köpa billigt?

Produkter
(logga in för att koppla)

greggan

Aktiv medlem
Nikon EN-EL3e (Till D200) Var köpa billigt?

Någon som har koll på var man kan köpa dessa billigast?
Nikon EN-EL3e

batteributiken.com har ersättnings batterier.
Jag har själv beställt två orginal batteri, ebay, som jag köpt till samma pris som ett hoss SP. Jag återkommer nästa vecka med om jag gjorde ett bra köp
eller om det var något problem.

Wotan skrev:
batteributiken.com har ersättnings batterier
På deras webbplats finns bara vanliga EN-EL3 (som inte passar D200), inte EN-EL3e. Är det verkligen någon som lyckats klura ut hur de skall bygga EN-EL3e redan?

Tyvärr kollade jag inte så noga på batteributiken därav missen. Jag ringde upp dem och de sa att det inte finns ersättnings batterier nu. Så fort det kommer att tillverkas kommer de att ta in dem.

eBay gick inte heller så bra . Försäljaren hade slut och när jag tittade på andra säljare så ligger priset på ca 545 Kr inklusive frakt så det känns inte värt risken när tillexempel Zebramedia säljer dem för 637 Kr inklusive frakt. För oss med egen firma så blir det till och med billigare att köpa i Sverige.

Slutsats

Mycket jobb för några tiors förtjänst.

ANNONS
Götaplatsens Foto