Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny portfolio!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tycker det ser bra ut. Gillar den enkla lösningen. Kanske borde du ha en sida med lite kort information om vad du är "för nån snubbe"?

Nån kort info på kontaktsidan, kanske.

Fredrik: Är tänkt att komma upp ett CV snart på kontaktsidan. Bra tanke

Viktor, Fredrik: Tack!

gillade verkligen sidan..bilderna presenteras snyggt och modernt..lättnavigerat..bra jobbat!

Helheten var väldigt bra tyckte jag men en grej har jag att anmärka på.
Om man vill gå tillbaka till bildmenyn är det naturligt att man klickar på "main" men då kommer man lite för långt bak tycker jag, ända till entersidan. Hittade inte först det lilla hörnet som tar en tillbaka "rätt".
Dokumentärbilderna var jättesnygga! Sidan ser proffsig ut med genomgående färger.
Bra!

Sarah: Har oxå tänkt på det. Kanske e bättre att komma till menyn... Fast det är schysst om man nånstans kan klicka sig tillbaka till första sidan . Mest för att det känns som om man saknar länkar annars.

Jens en mycket fin portfolio.

Hehe kan man inte få låna lite från din gammla som för övrigt också var mycket fin.
Jag sitter och håller på att få försöka göra en portfolio, men det går inge bra.

Men ja din var i alla fall mycket fin och fungerar bra!

Låna du lite från den om du vill. Kommer inte att använda den till nått annat närmsta tiden :)

Inte ofta jag brukar skriva om andra fotografers hemsidor (har fått lära mig att har man inget snällt att säga ska man inte säga något alls), men den här gillade jag. Ren, stram och logisk navigering. Borde du inte har en länk på kontaktsidan till rockfoto också? :)

ANNONS
Götaplatsens Foto