Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nya objektiv fr Canon!!??

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, så börjar deet :)

I morgon 09:00 vet vi mer. Beroende på om det finns ett tillgängligt nätverk hos Canon. Men jag lovar att rapportera så fort jag kan ;)

Canons nya dräpare från "säker" källa! Canon EF SuperDuper 10-1200 1,2L IS med WiFi där du abonnerar på olika brännviddsomfång OCH och ljusstyrka från 1,2 - 8 online...

Se den imorgon...

Bilagor

• superduper.jpg
    superduper.jpg
    14.8 KB · Visningar: 1,173
O´boy!!

Då kanske man skulle sjukskriva sig och ladda upp med öl och chips och hårdbevaka fotosidorna ;)

Dez skrev:
Nu är det borta. Nu syns de int nå mer.

Vad stod det på sidorna du länkade till?

Det stod inte mycket mer än rubrikerna.

40D fanns med i menyn på sidan innan men själva 40D sidan var tom förutom en namn och tomma platshållare för bilder. Samma sak gällde för de två objektiverna. Namnet helt enkelt....

Jeppe skrev:
Vad är det för nåt? ;)

Nej, jag har vanlig mobil..du vet, en sån som det går att ringa med ;)

Får inte GPRS-uppkopplingen att fungera dock *99# ger bara nätfel

Kolla att du har rätt APN. Det är nog det som är felet, logga in på din operatörs sida och ladda ner inställningarna via sms så går det nog :)

Lycka till!

ANNONS
Götaplatsens Foto