Annons

nyheters bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
minneskortet tillbaka

Igår 20/08 fick jag min minneskort idag skedde en ny rån i ikea området i stockholm.

bifogar mina bilder de finns även i stor format om någon har intresse.

Bilderna är tagna från balkongen , närmare ville jag inte komma heller ,automatvapen och explosiver är det ju en stor risk.
Tyvärr är det kanske för sent för publicering i någon tidning så ni blir de första som ser de.
Hos polisen fick jag skriva under ett blanket som bekräftelse att jag hade mottagit minneskortet.

Bilagor

• m_dscf7019.jpg
    m_dscf7019.jpg
    24.9 KB · Visningar: 372
Som sagt. Skicka bilderna till kvällstidningarna i alla fall. De kan behövas när det blir rättegång. Eller så väntar du tills det händer något med fallet.

Varför står på aftonbladet att de förbehåller sig rätten att kostnadsfritt återanvända bilder om inget annat är överenskommet.

Svar a) alla medier vill alltid komma över bra material gratis, alltid.
Svar b) man kan alltid hänvisa till att detta gäller om fotografen inte har haft några andra krav. Kan tänka mig att tidningen råkat ut för åtskilliga situationer då det i efterhand stått ord mot ord om vad som avtalats, eller vad man trott sig ha kommit överens om.
Så om ingen annan har något att invända i det här fallet gäller AB:s formulering som avtal.
Svar c) tidningen lägger med detta över bevisbördan på dig att det är du som ska bevisa att något annat gäller mellan er som parter.
Svar d) det vete fan..

ANNONS
Götaplatsens Foto