Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Objektiv till 40D!
- Trådstartare Extr3me
- Start datum
Nils-Erik Larson
Aktiv medlem
Tamron normalzoom m m
Hej
Använder mest Tamron 17-55 som standardglugg sen ett och ett halvt år och är jättenöjd med skärpan.
Sen har jag den där billiga Canon 70-200 ofta på och är lika nöjd med den. I vanligt ljus utomhus så ställer jag slutartiden fast på 1/250. Då finns ingen som helst risk för skakoskärpa. Vid sämre ljusförhållanden behöver jag använda monopoden (en rejäl Manfrotto) med billigt piratfäste. Tripoden har jag mest kommit att använda vid HDR-bilder och nattmotiv.
-Hälsar Nilserik
Hej
Använder mest Tamron 17-55 som standardglugg sen ett och ett halvt år och är jättenöjd med skärpan.
Sen har jag den där billiga Canon 70-200 ofta på och är lika nöjd med den. I vanligt ljus utomhus så ställer jag slutartiden fast på 1/250. Då finns ingen som helst risk för skakoskärpa. Vid sämre ljusförhållanden behöver jag använda monopoden (en rejäl Manfrotto) med billigt piratfäste. Tripoden har jag mest kommit att använda vid HDR-bilder och nattmotiv.
-Hälsar Nilserik
Extr3me
Aktiv medlem
Hej
-Hälsar Nilserik
Okej, tackar så mycket för det där svaret