Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Objektiva synpunkter..
- Trådstartare Emthap
- Start datum
dumbo
Aktiv medlem
Av vad jag sett att döma så är den rätt bra för pengen. Den största nackdelen är väl att den har en del vinjettering om man använder den vidöppen.
Det finns ju ett helt gäng andra objektiv att titta på, beroende på vad man är ute efter, såklart.
Du har ju Sigma 70-300/4-5.6 APO DG som åxå är bra. Lite större, lite mer räckvidd och "fuskmakro".
Sen finns det ett antal objektiv att kolla på om man kan tänka sig att köpa begagnat åxå, som tex 70-210/4-5.6 som jag själv har och är mycket nöjd med.
Om inte storlek och vikt skrämmer så kan det åxå vara värt att titta efter ett begagnat 80-200/2.8.
Det finns ju ett helt gäng andra objektiv att titta på, beroende på vad man är ute efter, såklart.
Du har ju Sigma 70-300/4-5.6 APO DG som åxå är bra. Lite större, lite mer räckvidd och "fuskmakro".
Sen finns det ett antal objektiv att kolla på om man kan tänka sig att köpa begagnat åxå, som tex 70-210/4-5.6 som jag själv har och är mycket nöjd med.
Om inte storlek och vikt skrämmer så kan det åxå vara värt att titta efter ett begagnat 80-200/2.8.