Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

På dagen för ett år sedan..

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Plocka fram "En" bild från samma datum tagen för exakt 1 år sedan och ladda upp här!

Kan bli ganska itressant och roligt!

Jag startar idag den med en bild från Katarinatrappen och publicerar datumet så får vi se om vi kan fylla ut med något för var dag tom 261207?!

Katarinatrappen 261205
 

Bilagor

Kem

Aktiv medlem
Jag tror att bilderna skall börja från 2005,,,,alltså för ett år sedan. Nicro det är ett år tills du skall publicera din bild när du skriver att den är tagen 2006-12-26 vilket är idag.

/ Kenneth
 

Poteta

Aktiv medlem
mackan skrev:
Hej Jörgen, Jag gissar att det skall vara 26 Dec och inte 6 dec? Annars har du missförstått det hela!
Haha, självklart...
Jag vände på några siffror och läste 5 dec 2005. Trodde vi skulle fylla på med 6 dec, 7 dec osv.
Sorry, måste vara all julmust...
 

peterA

Aktiv medlem
För ett år sedan, den 26 december 2005. Då hade vi mycket snö i Sundsvall och det var mysiga mellandagar med skidåkning. Nu är det barmark och plusgrader...
/peterA
 

Bilagor

ANNONS