Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pentax SMC-DA 35/2,8 Macro

Produkter
(logga in för att koppla)

Lezziter

Aktiv medlem
Nä, saken är biff.
Förutom mitt gamla hus (som redan är iväg) blir det även optik på reapration hos Zieger..
Kan omöjligen tro att min 35:a ska prestera så generellt dåligt.

ISO400 - 35mm - f/3,5 - 1/125
Rakt ur kameran
Jag lovar och svär att fokus ligger mitt på, de upptar ju så stor del av bilden att det är omöjligt att missa, och ändå så är skärpan heeelt ute och cyklar.
 

PederD

Aktiv medlem
Lezziter skrev:
Nä, saken är biff.
Förutom mitt gamla hus (som redan är iväg) blir det även optik på reapration hos Zieger..
Kan omöjligen tro att min 35:a ska prestera så generellt dåligt.

ISO400 - 35mm - f/3,5 - 1/125
Rakt ur kameran
Jag lovar och svär att fokus ligger mitt på, de upptar ju så stor del av bilden att det är omöjligt att missa, och ändå så är skärpan heeelt ute och cyklar.
Du har bakfokus ser det ut som. Blommorna precis bakom dina kompisar ligger perfekt i fokus, ser det ut som.

/Peder
 

Lezziter

Aktiv medlem
PederD skrev:
Du har bakfokus ser det ut som. Blommorna precis bakom dina kompisar ligger perfekt i fokus, ser det ut som.

/Peder
Jo, det ser inte bättre ut.
Trist bara, när men betalat dyra pengar för saker vill man ju att det ska fungera.
 
ANNONS